Responsable de Captació i Aliances

ASSÍS

Enviar CV a persones@assis.cat

Fins el 18/08/2024


SALARI: 31.292€ bruts anuals x 14 pagues.

ASSÍS treballa per millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint espais de relació positiva i fent-les protagonistes dels seus processos de canvi. Som una entitat que des de 2001 treballem de forma compromesa i innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses. Des de l’Associació centre d’Acollida Assís, estem cercant a una Responsable de Captació i Aliances. S’encarregarà de:

  • Desenvolupar i executar el pla de captació de fons públics i privats coherent amb la identitat i la missió social.
  • Garantir i fer seguiment del compliment dels objectius i de l’execució de les accions i activitats previstes, elaborant indicadors operatius i informes de resultats.
  • Monitorar i reportar el progrés dels objectius de captació de fons públics i privats.
  • Coordinació i supervisió de l’equip d’aliances.
  • Gestionar la relació amb empreses i entitats privades per a establir mecanismes de col·laboració i fidelització en coordinació amb la persona responsable de la relació amb empreses.
  • Organitzar i implementar campanyes, actes i esdeveniments orientats a la captació i fidelització de socis/es i donants en col·laboració amb la responsable de comunicació.
  • Integració en el CRM de dades relatives a socis / es, donants i prospectes així com altres grups d’interès per a l’enviament de comunicacions informatives.

Requisits Formatius i Professionals:

  • Formació Universitària en Econòmiques, Ciències polítiques, Màrqueting, Relacions públiques , Comunicació o una altra formació afí al lloc.
  • Formació imprescindible en l’àmbit de la captació de fons privats.
  • Professional amb capacitat de comunicació i habilitat per a les relacions interpersonals i de negociació, resolutiu i orientat a resultats i consecució d’objectius.
  • Experiència mínima de 5 anys en la captació de fons dirigits a persones físiques i jurídiques, convocatòries privades i públiques, esdeveniments i altres activitats.
  • Experiència demostrable en la captació de fons públics.
  • Es valorarà compromís i sensibilització pel Tercer Sector i identificació amb la missió i valors d’Assís.
  • Experiència en el maneig d’Office i eines digitals.
  • Coneixements de CRM.
  • Idiomes: Imprescindible nivell alt de castellà, català. Es valora anglès.

Competències:

  • Analitzar i resoldre problemes, iniciativa i autonomia, flexibilitat, capacitat per liderar iniciatives, organització i planificació, fiabilitat tècnica i personal, comunicació interpersonal, treball en equip, capacitat de negociació.

Funcions:

  • Desenvolupar en col·laboració amb direcció el pla de captació de fons d’acord amb la missió de l’entitat i responsabilitzar-se de la seva implementació.
  • Supervisió de la elaboració, redacció, gestió i seguiment de projectes per presentar a convocatòries i premis de entitats públiques i privades.
  • Treballar conjuntament amb les responsables de les diferents àrees i coordinació de la tècnica de projectes en quan a la justificació dels projectes subvencionats.
  • Detectar i generar oportunitats i articular accions diverses (Voluntariat corporatiu, venta de productes , organització d’esdeveniments, prestació de serveis, articulació de donacions, patrocinis, inbound màrqueting, crowdfunding, etcètera) per a la captació de Fons privats. En col·laboració amb la responsable de comunicació, dissenyar, implementar i avaluar accions per a la captació de noves sòcies i donants i creació de materials i generació de continguts rellevants pel butlletí, xarxes socials i web d’Assís.
  • Elaborar informes de rendició de comptes per als òrgans de govern de l’entitat, col·laboradors i finançadors així com Anàlisi i avaluació de les campanyes de fundraising (quantitatiu i qualitatiu).
  • Elaboració d’una memòria anual d’avaluació de les accions realitzades i compliment d’objectius.
  • Gestió del CRM pel que fa a dades relatives a socis/es, donants i prospectes així com altres grups d’interès per a l’enviament de comunicacions informatives.
  • Treballar conjuntament amb les responsables de les diferents àrees i coordinació de la tècnica de projectes pel que fa al disseny i presentació, i justificació dels projectes subvencionats.
  • Coordinació de l’equip d’aliances (2 persones tècniques) i de la tècnica de projectes en relació amb la planificació i execució de tasques, així com proposar formacions per al seu desenvolupament i aprovació de les absències (vacances, etc.).

Oferim:

  • Contracte indefinit amb Conveni Acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc.
  • Jornada de 38,5 hores setmanals amb incorporació immediata.
  • Horari: 9h a 17h de dilluns a dijous i 8h a 14:30h divendres amb possibilitat de flexibilitat horària.
  • Incorporació prevista setembre 2024.
  • Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió.
  • Fins a 30 hores de formació continuada a realitzar durant l’any.

Ves al contingut