Responsable area social
Enviar CV a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org
Fins el 21/11/2022
SALARI: Segons conveni d’acció social.
Identificació del lloc de treball
Posició de coordinació dels programes de l’àrea social de l’entitat: Acollida social per a persones nouvingudes, projecte d’accés i intermediació a l’habitatge, projectes de joves, acollida sociolingüística.
Descripció del lloc de treball
La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.
El/La professional contractat/da s’integrarà a l’equip del centre com a responsable de l’àrea social. Les tasques a realitzar estaran enfocades a la gestió dels dia a dia dels diferents programes que es desenvolupen, així com al acompanyament del equip. Alhora, s’haurà de coordinar amb els diferents professionals i entitats implicades (administració pública i entitats privades del territori), i elaborar i/o supervisar la documentació necessària per al seguiment i justificació dels diferents projectes.
Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre i compartir amb la comunitat àrab-musulmana. Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegits que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.
Principals Responsabilitats i Funcions
- Planificació i l’anàlisi estratègic de l’àrea social de l’entitat, en funció dels objectius.
- Consensuar i definir procediments/Protocols amb la coordinació de programes.
- Promoure una cultura innovadora amb la creació de nous projectes.
- Mesurament de l’impacte de l’àrea a través d’indicadors.
- Gestió i promoció d’aliances i convenis amb entitats externes.
- Definir la visió de l’àrea (cap a on ha de caminar) conjuntament amb la coordinació de programes i direcció.
- Vetllar per la bona gestió del Voluntariat de l’àrea.
- Control de despesa de cada projecte.
- Realitzar el seguiment dels projectes adscrits a l’àrea, tant en termes quantitatius com qualitatius.
- Definir l’estratègia de comunicació de l’àrea conjuntament amb la responsable de comunicació.
- Supervisar i col·laborar en el disseny, seguiment i avaluació de les subvencions de l’àrea.
- Gestionar, motivar i acompanyar l’equip de treballadores i treballador de l’àrea (8 persones).
- Acompanyar i liderar en la certificació de qualitat ISO.
Aptituds, coneixements i competències requerides
- Titulació en Treball social, Psicologia, educació social o similar.
- Màster/postgrau o experiència professional en direcció i/o gestió de serveis socials.
- Coneixements en disseny de programes social, avaluació i qualitat.
- Experiència en treball en projectes socials.
- Experiència de treball en projectes en el sector de la migració.
- Experiència en certificació ISO.
- Coneixements d’àrab, urdú i francès a nivell de conversa.
- Tres anys d’experiència en lloc de treball similar.
- Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
- Flexibilitat i mobilitat.
- Habilitats de treball en Equip.
- Actituds i habilitats socials i de comunicació.
- Orientació a la qualitat.
Condicions laborals
- Contractació: Indefinit.
- Salari Brut: segons conveni d’acció social.
- Distribució horària: 35 h/setmana. Horari de matins i tardes.
- Incorporació: novembre 2022.
Dades de contacte
- Data límit de recepció de CV: 21 de novembre de 2022
- Enviar sol·licituds a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org indicant a l’assumpte: “Responsable d’àrea social”.