Responsable àrea laboral

Creu Roja

Fins el 13/03/2023


SALARI: Segons formació i experiència aportada.

Busquem incorporar un/a responsable de l’àrea laboral pel departament de recursos humans.

Funcions:

  • Control del compliment de la normativa laboral i interpretació jurídica de les novetats en matèria laboral.
  • Asseguraràs el compliment i l’aplicació del Conveni Col·lectiu.
  • Prepararàs la documentació resolutòria de temes jurídics, regiments disciplinaris, inspeccions i auditories.
  • Participaràs en la negociació col·lectiva.
  • Assessorament en matèria laboral al personal responsable de departaments i assemblees en matèria de contractacions, moviments en seguretat social, expedients disciplinaris, cotitzacions i qualsevol qüestió laboral.
  • Representació davant a diversos organismes oficials.
  • Assistència a actes de conciliació i judicis laborals.
  • Contacte directe amb comitè d’empresa i representants dels treballadors i de les treballadores.
  • Responsable d’un equip de treball que gestiona el dia a dia de la relació laboral de les persones treballadores.

Requisits:

  • Formació: Llicenciatura en dret, graduat/da amb màster en dret o relacions laborals, graduat/da social, ciències del treball
    o similar.
  • Experiència mínima demostrable de 5 anys a l’àmbit de les relacions laborals, negociació de convenis col·lectius, judicis de
    la jurisdicció social i representació i defensa dels interessos de les parts.
  • Ampli coneixement de la normativa laboral, negociació de convenis col·lectius, prestacions i comunicacions a la Seguretat
    Social, regiments disciplinaris i normativa i processos dins l’àmbit laboral.
  • Usuari avançat de les eines ofimàtiques ( Word, Excel, correu, etc).
  • Permís de conduir tipus B en vigor.

Valorarem:

  • Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable
    contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Especialització al dret laboral i/o màster en recursos humans.
  • Orientació a objectius, iniciativa i capacitat per la gestió operativa diària.
  • Persona analítica i proactiva en la resolució d’incidències i propostes de plans de millora en els processos, eines i polítiques
    dintre del departament.
  • Persona organitzada, orientada al client, escolta activa, habilitats comunicatives, pacient, amb resistència a l’estrès.
  • Imprescindible compromís de treball en equip, cohesió i confidencialitat.
  • Coneixement i/o experiència en el tercer sector.

Oferim:

  • Incorporació: Immediata.
  • Contracte: Indefinit.
  • Jornada laboral i horari: 40 hores de dilluns a divendres.
  • Centre de treball: Barcelona.
  • Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació: Salari segons formació i experiència aportada.
  • Número vacants: 1
Ves al contingut