Responsable àrea laboral
Creu Roja
Enviar CV a cesar.rodriguez@creuroja.org
Fins el 13/03/2023
SALARI: Segons formació i experiència aportada.
Busquem incorporar un/a responsable de l’àrea laboral pel departament de recursos humans.
Funcions:
- Control del compliment de la normativa laboral i interpretació jurídica de les novetats en matèria laboral.
- Asseguraràs el compliment i l’aplicació del Conveni Col·lectiu.
- Prepararàs la documentació resolutòria de temes jurídics, regiments disciplinaris, inspeccions i auditories.
- Participaràs en la negociació col·lectiva.
- Assessorament en matèria laboral al personal responsable de departaments i assemblees en matèria de contractacions, moviments en seguretat social, expedients disciplinaris, cotitzacions i qualsevol qüestió laboral.
- Representació davant a diversos organismes oficials.
- Assistència a actes de conciliació i judicis laborals.
- Contacte directe amb comitè d’empresa i representants dels treballadors i de les treballadores.
- Responsable d’un equip de treball que gestiona el dia a dia de la relació laboral de les persones treballadores.
Requisits:
- Formació: Llicenciatura en dret, graduat/da amb màster en dret o relacions laborals, graduat/da social, ciències del treball
o similar. - Experiència mínima demostrable de 5 anys a l’àmbit de les relacions laborals, negociació de convenis col·lectius, judicis de
la jurisdicció social i representació i defensa dels interessos de les parts. - Ampli coneixement de la normativa laboral, negociació de convenis col·lectius, prestacions i comunicacions a la Seguretat
Social, regiments disciplinaris i normativa i processos dins l’àmbit laboral. - Usuari avançat de les eines ofimàtiques ( Word, Excel, correu, etc).
- Permís de conduir tipus B en vigor.
Valorarem:
- Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable
contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja. - Capacitat de treball en equip.
- Especialització al dret laboral i/o màster en recursos humans.
- Orientació a objectius, iniciativa i capacitat per la gestió operativa diària.
- Persona analítica i proactiva en la resolució d’incidències i propostes de plans de millora en els processos, eines i polítiques
dintre del departament. - Persona organitzada, orientada al client, escolta activa, habilitats comunicatives, pacient, amb resistència a l’estrès.
- Imprescindible compromís de treball en equip, cohesió i confidencialitat.
- Coneixement i/o experiència en el tercer sector.
Oferim:
- Incorporació: Immediata.
- Contracte: Indefinit.
- Jornada laboral i horari: 40 hores de dilluns a divendres.
- Centre de treball: Barcelona.
- Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació: Salari segons formació i experiència aportada.
- Número vacants: 1