Responsable àrea jurídica

Fundació Privada Bayt al-Thaqafa

Fins el 31/10/2024


SALARI: De 28.000€ a 29.000€ bruts anuals.

Identificació del lloc de treball

  • Posició de coordinació dels programes de l’àrea jurídica de l’entitat: Servei d’estrangeria.
  • Protecció Internacional, Violències masclistes, Igualtat de tracte i No Discriminació.

Descripció del lloc de treball

  • La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant novesoportunitats.
  • El/la professional contractat s’integrarà a l’equip de l’entitat com a responsable de l’Àrea jurídica.
  • Les tasques a realitzar estaran enfocades a la gestió dels dia a dia dels diferents programes que es desenvolupen, així com al acompanyament del equip. Alhora, s’haurà de coordinar amb els diferents professionals i entitats implicades (administració pública i entitats privades del territori), i elaborar i/o supervisar la documentació necessària per al seguiment i justificació dels diferents projectes i subvencions de l’àrea.
  • Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre icompartir amb la comunitat àrab-musulmana. Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegits que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.
  • La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats. Per garantir una millor representativitat dins de l’entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.

Principals Responsabilitats i Funcions

  • 1 Planificació i l’anàlisi estratègic de l’àrea jurídica de l’entitat, en funció dels objectius.
  • 2 Consensuar i definir procediments/Protocols amb la Direcció social.
  • 3 Promoure una cultura innovadora amb la creació de nous projectes.
  • 4 Mesurament de l’impacte de l’àrea a través d’indicadors.
  • 5 Gestió i promoció d’aliances i convenis amb entitats externes.
  • 6 Definir la visió de l’àrea (cap a on ha de caminar) conjuntament amb la Direcció Social ila Direcció General.
  • 7 Realitzar informes sobre polítiques i legislació en matèria de drets humans i drets de les persones estrangeres.
  • 8 Vetllar per la bona gestió del Voluntariat de l’àrea.
  • 9 Control pressupostari de cada projecte.
  • 10 Realitzar el seguiment dels projectes adscrits a l’àrea, tant en termes quantitatius com qualitatius.
  • 11 Definir l’estratègia de comunicació de l’àrea conjuntament amb la responsable de comunicació.
  • 12 Supervisar i col·laborar en el disseny, seguiment i avaluació de les subvencions de l’àrea.
  • 13 Gestionar, motivar i acompanyar l’equip de treballadores de l’àrea (5 persones)
  • 14 Acompanyar i liderar en la certificació de qualitat ISO.
  • 15 Acompanyar i assessorar a persones beneficiàries als diferents serveis jurídics.

Aptituds, coneixements i competències requerides

  • Llicenciatura/Grau en Dret, inscrita com a Advocada Col·legiada exercint o amb possibilitat de realitzar la inscripció de forma immediata.
  • Experiència i formació específiques en Estrangeria, en Drets Humans en general i en matèria de violències masclistes.
  • Es valorarà la participació a moviments socials, o entitats i col·lectius d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat social.
  • Nivell avançat d’Ofimàtica.
  • Castellà, Català i Anglès.
  • Dos anys d’experiència en lloc de treball similar.
  • Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
  • Flexibilitat i mobilitat.
  • Habilitats de treball en Equip.
  • Actituds i habilitats socials i de comunicació.
  • Orientació a la qualitat.

Condicions laborals

  • Contractació: Indefinit.
  • Dedicació: Jornada 38,5h/setmana.
  • Distribució horària: Horari de matins i tardes.
  • Incorporació: Novembre 2024.
Ves al contingut