Responsable àrea econòmica
Enviar CV a recursoshumans@lluisosdegracia.cat
Fins el 01/11/2023
SALARI: 25.000€ - 27.000€ bruts anuals x 14 pagues. A convenir segons el Conveni del Lleure.
Els Lluïsos de Gràcia som una associació sociocultural i esportiva sense ànim de lucre. El principal objectiu de l’entitat és l’educació d’infants i joves en el temps de lleure, així com oferir activitats per a tothom. Als Lluïsos hi ha secció de bàsquet, bàdminton, tennis taula, corals per a totes les edats, grups de teatre, un Agrupament Escolta i un esplai i infinitat d’activitats obertes al barri. L’entitat també disposa d’un bar i d’un teatre, on s’hi realitzen espectacles.
Busquem una persona responsable d’Administració, per dur a terme les tasques següents:
- Elaboració i seguiment de pressupostos (de l’entitat i de projectes i activitats)
- Introducció assentaments comptables (factures, bancs, etc.)
- Tancaments econòmics mensuals.
- Justificació econòmica de subvencions.
- Elaboració d’informes econòmics.
- Gestió tresoreria (pagaments, gestió d’efectiu, previsions tresoreria, etc.)
- Interlocució amb les seccions de Lluïsos per la seva gestió econòmica.
- Coordinació amb la persona responsable de la tresoreria de l’entitat i amb direcció.
Formació requerida:
- Grau en Administració i Direcció d’Empreses, en Ciències Empresarials o CFGS en Administració i Finances.
- Català parlat i escrit.
- Coneixement de les eines informàtiques bàsiques (Microsoft Office) i d’A3.
Experiència professional: Es valorarà l’experiència en un lloc similar i l’experiència associativa.
Competències personals: Capacitat d’organització i planificació. Capacitat per treballar en equip, de manera autònoma i amb iniciativa. Responsabilitat. Empatia.
Jornada de 37,5 hores setmanals. Horari a pactar, entre matins i tardes.
Incorporació: 8 de gener 2024
Envieu el CV a recursoshumans@lluisosdegracia.cat abans de l’1 de novembre i indiqueu tres raons concretes per optar a aquesta plaça. No acceptarem documents de més de dues pàgines.