Responsable administracio i secretaria

Dret a Morir Dignament Catalunya

Enviar CV a info@dmd.cat

Fins el 14/04/2025


SALARI: 2.000€ mensuals x 14 pagues.

Funcions

  • 1. Tasques administratives generals, incloent-hi: a. Gestió de sòcies i socis de l’Associació; b. Gestió compres i logística; c. Relació amb proveïdors; d. Suport i preparació de la documentació de l’Assemblea general anual; e. Compliment de la normativa de protecció de dades; f. Suport al voluntariat de l’Associació i suport general a les activitats; g. Cura general de l’espai (oficina de Barcelona).
  • 2. Redacció, presentació, seguiment i justificació de subvencions.
  • 3. Tasques de comptabilitat general, incloent-hi: a. Control i registre de despeses i ingressos; b. Control de caixa i comptes bancaris; c. Realització de comptabilitat; d. Coordinació amb gestoria: temes de comptabilitat i fiscal; e. Seguiment del Pressupost de l’Associació.
  • 4. Tasques de suport de comunicació: a. Gestió correspondència rebuda des de la web; b. Gestió de la comunicació de l’Associació: web, xarxes socials, butlletins i atenció telefònica.

Requisits

  • 1. Experiència en tasques administratives i control de comptabilitat.
  • 2. Competències digitals per cobrir les funcions.
  • 3. Nivell alt (oral i escrit) de català i castellà.
  • 4. Experiència en gestió i justificació de subvencions.

Perfil competencial

  • 1. Persones organitzades, amb iniciativa, responsabilitat, compromís i creativitat.
  • 2. Capacitat de treball de forma autònoma.
  • 3. Bona capacitat de redacció i síntesi.

Es valorarà

  • 1. Capacitat de treball en equip.
  • 2. Habilitats relacionals.
  • 3. Coneixement o experiència en l’àmbit social i/o associatiu.

S’ofereix

  • 1. Contracte indefinit de jornada completa (horari partit de matí i tarda)
  • 2. Salari adient a les responsabilitats.
  • 3. Lloc de treball a Barcelona (zona Portal de l’Àngel) – Posició presencial.
  • 4. Incorporació immediata.
Ves al contingut