Referent d’habitatge
Fundació Tallers
Enviar CV a andrea.marin@fundaciotallers.org
Fins el 28/11/2022
SALARI: De 18.000€ a 22.000€ segons vàlua del/la candidat/a.
Requisits
- Estudis mínims: Cicle Formatiu Grau Superior – Administració i Gestió.
- Experiencia mínima: Almenys 1 any.
- Imprescindible resident a Provincia Lloc Vacant.
- Idiomes requerits: Espanyol, Nivell Nadiu o Bilingüe. – Català, Nivell Avançat.
Requisits mínims
- Competències Bàsiques: Cicle Formatiu de Grau Mig en Administració.
- Coneixements: procediments administratius; utilització dels processadors de textos, fulls de càlculs o altres programes informàtics estàndard (Word, Excel, Outlook, Teams,…).
- Experiència en administració de finques, API o semblant: – Experiència en gestió d’habitatges al tercer sector social. – Coneixements assegurances de la llar. – Qualsevol altra experiència o coneixement respecte les tasques principals del lloc de treball.
Requisits desitjats
- Competències Transversals: – Treball en equip. – Adaptació al canvi/flexibilitat. – Orientació a resultats.
Descripció
- Benvinguts al Grup Sant Pere Claver, entitats amb compromís social.
- Amb 75 anys d’experiència i més de 750 treballadors, donem cobertura íntegra a les necessitats de les persones amb discapacitat.
- Cerquem una persona per a incorporar-se al nostre equip com a Referent d’habitatge a la Fundació Tutelar Lluis Artigues per dur a terme les següents tasques:
- Realitzar la valoració/estudi econòmic-patrimonial i social d’habitatges de/per persones ateses: necessitat i idoneïtat de venda, lloguer o compra; estudi de la zona de situació de immoble i visita del mateix.
- Gestió de compra-vendes: Taxacions, immobiliàries, tràmits administratius (cèdula habitabilitat, certificat energètic…), contractes d’arres, autorització judicial.
- Gestió d’ajudes, prestacions i subvencions a l’habitatge.
- Administració de béns immobles: assegurances; subministraments; seguretat de l’habitatge; manteniment, reparacions i reformes; buidatge, neteges de xoc; trasllat de mobles; relacions amb administradors de finques, Comunitats de propietaris; Gestions amb Registre de la propietat, Cadastre.
- Horari de treball: Matins de dilluns a dijous de 8h a 15h, divendres de 8h a 14h, i 2 tardes de 16h a 18h a convenir amb la responsable de l’àrea.
- Salari: de 18.000€ a 22.000€ segons vàlua del/la candidat/a.
Enviar CV indicant assumpte: referent d’habitatge – FLA.