Referent de l’àrea de comunicació i participació
Enviar CV a administracio@somconnexio.coop
Fins el 23/10/2022
SALARI: 30.000€-35.000€.
A Som Connexió cerquem un referent de l’àrea de comunicació i participació
A Som Connexió busquem una persona que lideri l’estratègica global de comunicació i participació de la cooperativa amb l’objectiu de posicionar-nos com a marca de referència del consum responsable en l’àmbit de les telecomunicacions.
Som una cooperativa de telecomunicacions sense afany de lucre. Creiem en el consum responsable i en la transparència i la pedagogia. Creiem en la cura de les persones, en les decisions col·lectives i en el treball just i inclusiu com a principis fonamentals per avançar cap a un model més just, igualitari i sostenible.
La persona candidata haurà de desenvolupar i posar en marxa aliances estratègiques, així com liderar el dia a dia i donar forma a l’equip de comunicació i participació articulat per 3 persones de diversos perfils i amb diverses dedicacions.
Valorarem sobretot que sigui una persona amb grans dots de comunicació, orientada a resultats, acostumada a treballar sota pressió, amb visió global del model de negoci (full funnel) i amb experiència per obrir diferents canals de creixement de forma innovadora i diferenciada.
Com a membre de pilotatge (equip gerencial) tindrà la co-responsabilitat d’assolir els objectius de negoci.
Descripció del lloc
Ubicació: equip de comunicació i participació i equip de pilotatge
Funcions clau:
- Liderar l’equip en la co-creació de:
-el pla d’acció a curt termini i l’estratègia a llarg termini tant pel que fa a l’àmbit de la participació com pel que fa a l’àmbit de la comunicació i el màrqueting.
–el control del pressupost.
–els objectius a curt i a llarg termini pel que fa a l’àmbit de la participació.
–els sistemes de monitoratge i els indicadors de rendiment.
–les necessitats de la cooperativa pel que fa a anàlisi de dades i investigacions (de mercat, del consumidor, etc.). - Vetllar per la correcta transmissió del pla d’acció a la resta de l’equip i al Consell Rector.
- Contribuir en la definició de les competències i experiència necessàries per a l’equip i vetllar per la seva integració (via contractació, aliances, o proveïdors).
- Vetllar per l’acompliment dels objectius de creixement i de participació de la cooperativa.
- Contribuir a l’execució operativa dels plans.
Requisits
- Estudis de comunicació i/o màrqueting.
- Expertesa en màrqueting en tots els seus àmbits d’actuació (producte, preu, punt de venda, publicitat i postvenda).
- Coneixements globals de màrqueting digital (SEO, inbound, UX/UI, email marketing, anàlisi de dades…).
- Coneixements globals de participació i dinamització de comunitats.
- Experiència treballant en posicions gerencials de comunicació i màrqueting.
Competències
- Visió estratègica.
- Excel·lent capacitat de comunicació.
- Lideratge conscient.
- Facilitació d’equips
- Enfocament en objectius de negoci i indicadors de rendiment.
- Polivalència i capacitat de lideratge d’un equip en construcció.
- Empatia.
- Escolta activa.
- Persona cèntric.
- Atenció a la diversitat.
- Gestió de conflictes orientada a la transformació i el canvi.
Idiomes
- Català nivell alt (oral i escrit).
- Castellà nivell alt (oral i escrit).
Es valorarà
- Coneixement de l’àmbit de l’Economia Social i Solidària.
- Experiència demostrable en creixements disruptius.
- Experiència demostrable en plans i accions de dinamització de comunitats.
- Experiència en growth marketing o lean startup.
- Experiència en campanyes d’activisme digital.
- Experiència en campanyes de premsa i influencers.
- Experiència en relacions públiques i institucionals.
- Capacitat d’oratòria en públic.
- Coneixements de gestió cooperativa.
- Coneixements en modelització de negoci.
- Coneixements en branding i posicionament.
- Experiència en empreses amb productes / serveis de subscripció.
- Coneixement/experiència en organitzacions autogestionades.
Condicions del lloc:
- Jornada completa (37,5 h/setmana).
- Horari laboral idoni de 10h a 17:30h, entrada i sortida flexible a concretar amb l’equip de treball.
- Opcions de teletreball a concretar amb l’equip de treball.
- Contracte indefinit.
- Salari brut anual: 30.000€-35.000€.
- Incorporació immediata, un cop finalitzat el procés de selecció.
- Ubicació: El Prat de Llobregat.
Per participar en el procés de selecció:
- Enviar CV i carta de motivació a administracio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta laboral referent comunicació i màrqueting”.
- Data límit d’enviament: 23 d’octubre del 2022.