Professional de Comunicació Corporativa

ASSOCIACIÓ EDUCATIVA XERA

Fins el 27/03/2025


SALARI: 1.060€ bruts mensuals x 80h mensuals.

Descripció:

Actualment Associació Educativa XERA sol·licita una persona que pugui fer les tasques de comunicació interna i externa de l’entitat. És per això que busquem un(a) Professional de Comunicació Corporativa mitja jornada per treballar amb nosaltres gestionant tot allò referent al nou Pla de Comunicació de l’entitat (incloent gestió de xarxes socials, newsletter, grups corporatius, creació i difusió de cartells, pàgina web) així com la gestió bàsica del sistema de dades actualment implementat (Midue).

Tasques:  

  • Engegar el Pla de Comunicació de l’entitat.
  • Creació dun sistema de newsletter i grups corporatius.
  • Creació de continguts rellevants a xarxes socials: text, fotos, vídeos, concursos, esdeveniments.
  • Preparació de materials de difusió de projectes en diferents formats: cartells, infografia, memòries.
  • Actualització periòdica de la pàgina web, Facebook, Instagram, linkedin, X i altres.
  • Contactar amb empreses del sector gràfic.
  • Incentivar la participació dels seguidors.
  • Respondre els missatges i derivar-los a les coordinacions.
  • Administració de les informacions internes per mitjà del nou sistema de gestió de dades de l´entitat.

Estudis Mínims: estudis en grau mitjà, superior o universitaris associats a làrea de la comunicació/social mitjana.

Requisits mínims

  • Disponibilitat immediata.
  • Coneixements del sector social.
  • Excel·lent coneixement a Canva o altres plataformes de creació de contingut gràfic.
  • Excel·lent maneig de les eines socials: Instagram, Facebook…
  • Excel·lent capacitat de redacció, síntesi, anàlisi…
  • Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal i treball en equip.
  • Gran capacitat adaptativa i creativa.
  • Esperit contributiu a la millora constant de processos als canals de contactes emergents.
  • Habilitats excel·lents d’organització i gestió del temps.
  • Habilitats informàtiques i administratives.
  • Proactivitat i ganes d’aprendre constantment.
  • Experiència mínima: almenys 1 any.
  • Idiomes requerits: català.

Requisits valorables

  • Viure a prop de Sants-Montjuïc.
  • Haver treballat/voluntariat a altres entitats del tercer sector.
  • Coneixement o experiència en igualtat de gènere o feminisme.
  • Maneig adequat de la Suite Creative Adobe (PhotoShop, Illustrator, Premier) així com de programes similars com DaVinci Resolve, GIMP…

Categoría: Tècnic de gestió nivell B.

Tipus de contracte: Fix discontinu, jornada parcial.

Tipus d’indústria de l’oferta: ONG i serveis socials.

Temps de contractació: Del 01/04/2025 al 01/10/2025 (substitució baixa maternitat)

Horari: 9:00 a 13:00h (80h mensuals) de dilluns a divendres (possibilitat de convenir horari)

Per més informació: andreamartinez@ongxera.com

Ves al contingut