Professional d’atenció i comptabilitat
Enviar CV a rrhh@grupatra.org
Fins el 02/02/2023
SALARI: Segons conveni.
Lloc de treball:
• Necessitem: Professional d’administració i comptabilitat.
• Entitat: Grup ATRA.
• Jornada: Jornada completa.
• Ubicació: Barcelona.
• Temporalitat: Contracte interinitat. Incorporació immediata.
• Sobre Grup ATRA: Grup de quatre entitats sense ànim de lucre que treballem en el sector dels serveis socials i de la salut. Des de fa més de 30 anys, oferim atenció i tractament a persones en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social, especialment derivada de les addiccions, la salut mental i el sensellarisme.
Titulació: Cicle Superior d’Administració i finances o similar.
Descripció:
Funcions:
- Recepció i supervisió dels quadres de caixa dels diferents serveis.
- Comptabilització dels quadres de caixa.
- Comptabilització dels ingressos mensuals dels usuaris.
- Gestió administrativa d’altes i baixes d’usuaris.
- Emissió i comptabilització de factures d’usuaris.
- Conciliació de comptes.
- Arxivar documentació.
Requisits:
- Valorable estar en possessió del certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
- Coneixements del PGC i experiència mínima de 3 anys.
- Nivell mitja d’Excel.
- Es valorarà altres estudis superiors.
- Valorable coneixement del programa A3CON
- Valorable experiència en entitat del tercer sector.
- Es valorà sensibilitat i formació en perspectiva de gènere.
- Competències requerides:
- Persona molt organitzada.
- Català i castellà parlat i escrit.
- Treball en equip.
- Compromís amb l’organització.
- Iniciativa i planificació.
Contacte:
Persones interessades enviar CV a: rrhh@grupatra.org
Grup ATRA vetlla per un entorn de treball just, segur i respectuós per a totes les persones. Per aquest motiu, compleix amb el que es disposa en la legislació per a la igualtat efectiva de dones i homes que resulti d’aplicació (actualment, Llei catalana 17/2015, del 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes i/o Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març).