Persona tècnica d’administració i gestió econòmica

Xarxa d'Economia Solidària (XES)

Enviar CV a laborl@xes.cat

Fins el 17/11/2024


SALARI: 15.732€ bruts anuals / 1.311€ bruts mensuals x 12 pagues.

Funcions del lloc de treball

  • Dur a terme la comptabilitat i les obligacions fiscals de l’entitat.
  • Control i seguiment de factures rebudes i emeses.
  • Seguiment i control de tresoreria, pagaments i cobraments.
  • Control pressupostari i suport en l’elaboració del pressupost.
  • Realització de tasques associades a la presentació de pressupostos i justificació econòmica de subvencions o altres fonts de finançament.
  • Suport a la gestió de sòcies, la secretara i les diferents àrees de l’entitat en l’elaboració de la informació econòmica o temes administratius, organitzatius i logístics.
  • Suport en la gestió laboral: enviament nòmines, obligacions amb la Seguretat Social, etc.
  • Suport en la fiscalitat de les xarxes locals.

Requisits de la persona candidata

  • Experiència en l’àmbit comptable/fiscal i laboral mínima de 3 anys amb tasques similars.
  • Persona organitzada, autònoma, amb iniciativa i capacitat de treball en equip.
  • Català parlat i escrit.
  • Coneixements de programes de gestió i comptables. Es valorarà especialment Contasol o Odoo.

Es valorarà

  • Experiència en gestió administrativa d’entitats cooperatives o sense ànim de lucre.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària i el consum responsable i altres causes de justícia social i/o ambientals.
  • Coneixement i experiència en la gestió de subvencions.
  • Habilitats socials i comunicatives.

Més informació a https://xes.cat/2024/10/30/oferta-de-feina-tecnic-a-dadministracio-i-gestio-economica/

Procediment de selecció

  • Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar el seu CV i una carta de motivació a laboral@xes.cat.
Ves al contingut