Persona Técnica Àrea de Persones (substitució maternitat)

Tandem Social

Fins el 12/12/2022


SALARI: No especificat.

Som una cooperativa de treball que tenim com a missió és acompanyar persones, institucions i organitzacions per fer realitat els seus reptes de transformació social, mitjançant l’aportació de treball, coneixement, experiència i il·lusió.

La nostra visió és la de contribuir a la promoció i l’enfortiment d’una economia centrada en les persones i l’entorn, amb un model de governança democràtica i participativa, amb l’objectiu final de generar benestar en tots els àmbits i per a totes les persones.

Participem en el disseny i execució de programes referents en l’àmbit de l’economia social, el cooperativisme i l’emprenedoria social tant a nivell català com espanyol i europeu i treballem estretament amb petites i grans organitzacions, dissenyant, planificant, implementant o dirigint projectes d’impacte social.

DEFINICIÓ DE LES TASQUES:

Principals àmbits de treball:

  • Participació activa en la definició de perfils necessaris i en els processos de selecció.
  • Gestió de noves contractacions.
  • Acollida de persones a l’equip.
  • Seguiment i revisió de les nòmines.
  • Coordinació d’ITs amb la gestoria de la cooperativa.
  • Gestió i seguiment del calendari de vacances i dels permisos laborals.
  • Desenvolupament de plans de formació interna.
  • Seguiment dels plans de desenvolupament personal de l’equip.
  • Seguiment i actualització de les polítiques internes de la cooperativa.
  • Gestió i seguiment de la prevenció de riscos laborals.
  • Participació en les comunicacions internes de la cooperativa.
  • Participació en el manteniment del benestar laboral.
  • Col·laborar en altres tasques vinculades a l’àrea de persones de la cooperativa.

PERFIL PERSONAL I PROFESSIONAL

  • Formació: Preferiblement estudis superiors en Relacions Laborals o similars.
  • Altres coneixements: Eines informàtiques i de gestió (internet, correu electrònic, paquet Microsoft Office, calendari compartit, videotrucades, etc.
  • Experiència prèvia: mínima d’1 any en aquest àmbit.
  • Idiomes: Català nivell C.

COMPETÈNCIES

  • Persona orientada a resultats.
  • Persona proactiva i emprenedora.
  • Flexible i amb gran capacitat de treball en equip.
  • Organitzada, detallista i rigorosa en la seva acció diària.
  • Habilitats per a la relació interpersonal.
  • Capacitat per el multitasca.
  • Amb capacitat de treballar de forma autònoma.

CONDICIONS LABORALS

  • Incorporació: immediata.
  • Jornada laboral: a temps complert, amb horari flexible.
  • Tipus contracte: Contracte per substitució de maternitat.
  • Lloc de treball: Barcelona, amb possibilitat de teletreball.

Interessats enviar CV a seleccio@tandemsocial.coop indicant l’assumpte “Tècnic/a ADP”.

Skip to content