Operari/a de logística i administració

FUNDACIÓ PRIVADA TALLERS DE CATALUNYA

Fins el 10/12/2024


SALARI: SMI x 14 pagues.

Lloc de treball a cobrir

  • Lloc de treball: Operari/a de logística i administració
  • Nom Empresa: FUNDACIÓ PRIVADA TALLERS DE CATALUNYA.
  • Àmbit: Gestió Documental per el servei de Ofisfera.
  • Centre de treball (ubicació): Santa Coloma de Gramenet.
  • Nombre de treballadors: Més de 400.
  • NIF: G- 58710435
  • Adreça: Almogàvers, 18
  • Població i Codi Postal: 08924 Santa Coloma Gramenet
  • Telèfon: 602 225 059
  • Fax: 933 924 412
  • Correu electrònic: alejandra.alzate@fundaciotallers.org / belen.vidri@fundaciotallers.org
  • Pàgina web: www.fundaciotallers.org
  • Responsable de selecció: Alejandra Alzate / Belén Vidri.
  • Càrrec del Responsable de Selecció: Tècnica de selecció de l’equip EMS i Psicòloga EMS.

Condicions laborals

  • Motiu de contracte: Substitució baixa it.
  • Fundació que el/la contracta: Fundació Tallers.
  • Conveni col·lectiu d’aplicació: Tallers per a persones amb discapacitat intel·lectual de Catalunya (abans Tallers per a discapacitats psíquics de Catalunya)
  • Tipus de contracte: Substitució.
  • Categoria laboral: PEÓ.
  • Hores de conveni: 20 h/set.
  • Altres condicions rellevants de conveni (vacances, etc.): cas que acabi el contracte i no hi hagi continuïtat, es liquidaran les vacances.
  • Hores contractades o % jornada: 20 h/set, jornada parcial amb possibilitat d’ampliar a jornada completa. Horari de treball: Matí de de dilluns a divendres entre les 7:45h a 14:45h.

Informació sobre el lloc de treball

Perfil professional:

Funcions:

  • Respecte a l’activitat logística-productiva:
  • Organització i transport de documentació pesant.
  • Manipulació segura de materials.
  • Producció per prioritats.
  • Control temps de producció i dates d’entrega.
  • Millora continua.
  • Resistència física.
  • Respecte a la Qualitat:
  • Organització planificació i responsabilitat.
  • Fer els controls de qualitat i seguir els que ja estan definits.
  • Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
  • Dur a terme totes aquelles tasques que es requereixi, d’acord amb les funcions i competències pròpies d’aquest lloc.
  • Formació: Estudis mitjans, administratius.
  • Experiència prèvia en tasques logístiques o de magatzem.
  • Llengües: Castellà i català.
  • Competències organitzacionals/tècniques:
  • Organització planificació i responsabilitat.
  • Fer els controls de qualitat i seguir els que ja estan definits.
  • Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
  • Altres competències:
  • Capacitat per a transportar pesos màxim de 25 kg de forma manual i pesos superiors amb suport de maquinària.
  • Es valorarà experiència en coneixements informàtics per gestionar Excel, fórmules, bases de dades i PDFs.

Documentació requerida:

  • IMPRESCINDIBLE: Carnet de conduïr, Certificat de discapacitat: són posicions per al nostre CET, dirigides a persones que disposin del Certificat de Discapacitat igual o superior al 33%, Certificat penal.
  • VALORABLE: Carnet de carretoner.
Ves al contingut