Legal & compliance support
Enviar CV a mcarrasco-ext@ferrer.com
Fins el 20/12/2023
SALARI: No especificat.
Qui som
L’Àrea de filantropia de Ferrer, que actualment engloba quatre fundacions pioneres i amb gran impacte social, parteix d’una filantropia sistèmica i transformadora que empodera persones i promou la igualtat de oportunitats, allunyada d’elitismes i eslògans grandiloqüents.
La nostra filantropia és una aposta transformadora, orientada a fets i realitats tangibles, que catalitza i impulsa un canvi real i efectiu i que contribueix a fonamentar noves bases amb un objectiu clar: reduir l’abisme de desigualtats existent al món, amb la mirada i els esforços posats en aconseguir més cohesió i progrés social.
Partint d’aquesta base sòlida i, sobretot, coherent, l’Àrea de Filantropia de Ferrer treballa al voltant de tres pilars a través dels quals despertar consciències i intentar, dia a dia, recuperar la sensibilitat perduda al si de la societat actual. Aquests són: Partint d’aquesta base sòlida i, sobretot, coherent, l’Àrea de Filantropia de Ferrer treballa al voltant de tres pilars a través dels quals despertar consciències i intentar, dia a dia, recuperar la sensibilitat perduda al si de la societat actual. Aquests són: La equidad social y la justicia climática La cultura, desde la base hasta la excelencia, a través de la música y la
- Literatura
- L’esport, acompanyant nova generació de joves del més alt nivell perquè s’erigeixin com a activistes
Missió
- Formaràs part de l’equip de les fundacions com Legal & Compliance Support, reportant directament a la Responsable de Projectes i Processos i en contacte directe amb part de Ferrer i consultoria externa, tenint un alt nivell d’interlocució intern amb les diferents àrees i responsables de les fundacions (consultoria, people, administració, comunicació…).
Responsabilitats
- Suport al mànager de l’àrea per assegurar que es duu a terme el negoci en compliment total de les lleis i regulacions.
- Suport en el desenvolupament i la implementació de polítiques internes.
- Donar suport legal a les diverses àrees de l’empresa, especialment a anàlisi i redacció de contractes, revisió de documents, consultoria interna.
- En conjunt amb el mànager de l’àrea, fomentar la cultura compliance a l’organització, seguint les orientacions del grup.
- Suport en monitorització dels controls interns de lempresa, fins i tot en auditories internes. Manteniment dels protocols de compliment: actualització de lanàlisi de riscos penals, seguiment de plans dacció…
- Realitzar un mapping de Riscos i gestionar el pla estratègic.
Que oferim?
- Contribuir cap al canvi real a la societat.
- Possibilitat de participar en accions de voluntariat.
- Cultura corporativa basada en la confiança i la responsabilitat.
- Model de treball híbrid i col·laboratiu.
- Oportunitats de desenvolupament i aprenentatge continu.
- Tiquets restaurant en cas de jornada partida.
- Horari flexible.
- Pla suport a les persones (assessorament psicològic, legal i financer).
Requisits pel lloc
- Experiència mínima de 3 anys en àrea legal i compliance al tercer sector.
- Grau de Dret.
- Molt valorable formació específica de Compliance.
- Castellà (natiu), català (natiu), anglès (B2)
- Coneixement Avançat d’Office (Word, Power Point, Excel)
Habilitats
- Persona proactiva, dinàmica i amb capacitat de multitasking, empàtica, amb capacitat organitzativa, rigorosa i resolutiva.
- Tenir compromís, sensibilitat i interès per l’àmbit de la sostenibilitat, la cultura i les iniciatives d’ajuda social (àmbit tercer sector).