Legal & compliance support

Fundació Ferrer Sustainibility

Fins el 20/12/2023


SALARI: No especificat.

Qui som

L’Àrea de filantropia de Ferrer, que actualment engloba quatre fundacions pioneres i amb gran impacte social, parteix d’una filantropia sistèmica i transformadora que empodera persones i promou la igualtat de oportunitats, allunyada d’elitismes i eslògans grandiloqüents.

La nostra filantropia és una aposta transformadora, orientada a fets i realitats tangibles, que catalitza i impulsa un canvi real i efectiu i que contribueix a fonamentar noves bases amb un objectiu clar: reduir l’abisme de desigualtats existent al món, amb la mirada i els esforços posats en aconseguir més cohesió i progrés social.

Partint d’aquesta base sòlida i, sobretot, coherent, l’Àrea de Filantropia de Ferrer treballa al voltant de tres pilars a través dels quals despertar consciències i intentar, dia a dia, recuperar la sensibilitat perduda al si de la societat actual. Aquests són: Partint d’aquesta base sòlida i, sobretot, coherent, l’Àrea de Filantropia de Ferrer treballa al voltant de tres pilars a través dels quals despertar consciències i intentar, dia a dia, recuperar la sensibilitat perduda al si de la societat actual. Aquests són: La equidad social y la justicia climática La cultura, desde la base hasta la excelencia, a través de la música y la

  • Literatura
  • L’esport, acompanyant nova generació de joves del més alt nivell perquè s’erigeixin com a activistes

Missió

  • Formaràs part de l’equip de les fundacions com Legal & Compliance Support, reportant directament a la Responsable de Projectes i Processos i en contacte directe amb part de Ferrer i consultoria externa, tenint un alt nivell d’interlocució intern amb les diferents àrees i responsables de les fundacions (consultoria, people, administració, comunicació…).

Responsabilitats

  • Suport al mànager de l’àrea per assegurar que es duu a terme el negoci en compliment total de les lleis i regulacions.
  • Suport en el desenvolupament i la implementació de polítiques internes.
  • Donar suport legal a les diverses àrees de l’empresa, especialment a anàlisi i redacció de contractes, revisió de documents, consultoria interna.
  • En conjunt amb el mànager de l’àrea, fomentar la cultura compliance a l’organització, seguint les orientacions del grup.
  • Suport en monitorització dels controls interns de lempresa, fins i tot en auditories internes. Manteniment dels protocols de compliment: actualització de lanàlisi de riscos penals, seguiment de plans dacció…
  • Realitzar un mapping de Riscos i gestionar el pla estratègic.

Que oferim?

  • Contribuir cap al canvi real a la societat.
  • Possibilitat de participar en accions de voluntariat.
  • Cultura corporativa basada en la confiança i la responsabilitat.
  • Model de treball híbrid i col·laboratiu.
  • Oportunitats de desenvolupament i aprenentatge continu.
  • Tiquets restaurant en cas de jornada partida.
  • Horari flexible.
  • Pla suport a les persones (assessorament psicològic, legal i financer).

Requisits pel lloc

  • Experiència mínima de 3 anys en àrea legal i compliance al tercer sector.
  • Grau de Dret.
  • Molt valorable formació específica de Compliance.
  • Castellà (natiu), català (natiu), anglès (B2)
  • Coneixement Avançat d’Office (Word, Power Point, Excel)

Habilitats

  • Persona proactiva, dinàmica i amb capacitat de multitasking, empàtica, amb capacitat organitzativa, rigorosa i resolutiva.
  • Tenir compromís, sensibilitat i interès per l’àmbit de la sostenibilitat, la cultura i les iniciatives d’ajuda social (àmbit tercer sector).
Skip to content