Informador/a Casal Gent Gran 30h setmanals
Respondre el formulari
Fins el 06/03/2024
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Vols treballar com Informador/a en un casal de gent gran on podràs compartir una experiència única amb d’un equip multidisciplinari? Tens experiència treballant de cara al públic? Ets una persona creativa i et mous amb facilitat amb diferents eines, com xarxes socials, Canva, etc.?
Dona-li un cop d’ull això que tenim per oferir-te!
Sent informador/a d’un casals de gent gran et permetrà conèixer tota mena de persones que et faran créixer no només professionalment sinó, també personalment.
Quins són els beneficis d’aquesta oferta:
- El centre és a Barcelona, per tant, la comunicació amb els diferents transports públics és perfecte.
- Treballar amb diferents persones de diferents professions farà que tinguis un desenvolupament professional immillorable i el treball en equip és una de les nostres marques més consolidades.
Què et farà ser tu i no una altra persona?
- Ser una persona amable, responsable, creativa, amb escolta activa i comunicativa perquè tu seràs la persona que s’encarregui de moure a la gent, animar-la a tornar o a dur a terme diferents activitats.
L’objectiu del teu treball és:
- Assessorar no només a les persones que formen ja part del nostre projecte, sinó també atraure a nous/ves participants i que vulguin tornar.
- Solucionar tots el dubtes i preguntes que puguin tenir les persones sobre qualsevol tema dels diferents centres.
- Crear diferents cartells, mobilitzar xarxes socials perquè arribar a més persones del barri i de fora d’ell.
Què faras?
- Atenció a l’usuari.
- Realització d’inscripcions.
- Captar necessitats d’usuaris.
- Recull d’indicadors.
- Cobrament de tallers.
- Gestió d’espais.
- Coordinació amb el/la dinamitzador, tècnic del districte i FPT.
Què oferim?
- Contracte indefinit.
- Jornada de 30.
- Horari dimarts, dimecres i dijous de 10h a 13h i de dilluns a divendres de 16h a 20h.
- Inici març.
A què estàs esperant. Inscriu-te!
Requisits
Què cerquem?
- Experiència en atenció al client i amb habilitats comunicatives.
- Valorable formació relacionda amb l’àmbit social.
- Bon nivell de català.