Grau ADE – Futur/a Responsable d’Administració i Comptabilitat

Azimut 360 SCCL

Fins el 03/12/2024


SALARI: Salari brut anual inicial de 27.900€ els primers 6 mesos i 31.588€ a partir del 6è mes.

S’ incorporarà a Azimut 360 SCCL, cooperativa sense ànim de lucre ubicada a la Nau Bòstik (Sagrera, Barcelona), que neix del compromís de fomentar la transició energètica cap a un model més just, democràtic i sostenible.

És una enginyeria especialitzada en l’elaboració i execució de projectes d’energies renovables, tant en generació com en distribució i gestió del consum. Amb més de 20 anys d’experiència acumulada, l’equip participa en projectes emblemàtics i de referència en el sector de l’energia solar, tant a nivell nacional com internacional.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

Funcions:

  • Gestió comptable: Portar al dia els comptes, factures i registres financers, assegurant que tot estigui en ordre.
  • Control pressupostari: Fer el seguiment del pressupost anual i ajudar en la seva planificació, assegurant que cada euro es destini a la seva millor finalitat.
  • Relació amb proveïdors i clients: Gestionar la facturació, els pagaments i els cobraments, assegurant un flux de caixa estable.
  • Preparació d’informes financers: Ajudar a tenir una visió clara de la situació financera amb la preparació d’informes mensuals i anuals.
  • Gestió d’impostos i altres obligacions legals: Estar al dia amb les obligacions fiscals, com la presentació d’impostos i altres tràmits administratius.
  • Suport administratiu: Ajudar a la resta de l’equip en qüestions administratives i de gestió documental.
  • Optimització de processos: Proposar millores per fer més eficient la gestió administrativa i financera, implementant eines digitals quan sigui necessari.
  • Gestió i mentoring d’una persona a càrrec.

Perfil:

  • Experiència prèvia en comptabilitat i administració: experiència en la gestió comptable i financera i coneixements sòlids en la matèria.
  • Coneixement d’eines comptables: ERPs com Odoo i domini d’eines d’ofimàtica (Excel, Word…).
  • Organització i detall: persona organitzada i rigorosa, amb ull clínic per detectar qualsevol error i assegurar que tot estigui en ordre.
  • Capacitat d’anàlisi: habilitat per interpretar dades financeres i extreure’n conclusions que ens ajudin a prendre decisions informades.
  • Flexibilitat i capacitat de treball en equip: per poder col·laborar amb diferents àrees i adaptar-te a les necessitats canviants del projecte.
  • Serà un plus: Coneixements d’eines financeres per al mercat internacional i sobre la gestió financera de subvencions.

Condicions:

  • Jornada flexible de 40 h/setmanals.
  • Un entorn de treball col·laboratiu i compromès amb els valors socials.
  • Oportunitat de créixer dins d’una organització dinàmica i en creixement.
  • Possibilitat de treball híbrid (presencial i teletreball).
  • Condicions d’evolució salarial segons la graella de la cooperativa.
  • Possibilitat de fer-te soci/sòcia.

Si creus que encaixes amb aquest perfil, envia’ns el teu CV i una breu carta de motivació indicant la referència 2047 a ad@analisisydesarrollo.com

Ves al contingut