Gestors/res d’Informació Campanya Regeneració Urbana

Fundació Pere Tarrés

Fins el 29/11/2022


Salari: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 4

Resum

Vols treballar a la Fundació Pere Tarrés com Gestor/ra d’Informació per una Campanya de Regeneració Urbana? Tens més de 2 anys d’experiència en l’àmbit de la gestió administrativa?

Si totes les resposta son Si, continua llegint perquè es la teva oferta.

Quines seran les teves tasques a desenvolupar?

  • Visites a peu de porta a tots els habitatges de l’àmbit per informar sobre la regeneració urbana i els seus tràmits associats.
  • Atenció presencial al ciutadà en les oficines territorials: rebre dubtes i resolució a l’oficina.
  • Agendar visites per les reunions presencials.
  • Recollir demandes i necessitats en matèria de regeneració urbana.
  • Recollir informació i documentació necessària per a la tramitació dels expedients.
  • Gestionar les notificacions.

Què es el que oferim?

  • Tipus de contracte Indefinit.
  • Jornada complerta 38’5h setmanals.
  • Horari de dilluns a divendres amb flexibilitat.
  • Data prevista incorporació inici del 2023.

Requisits

Quines son els requisits?

  • Títol de batxillerat, grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
  • Experiència mínima de 2 anys en l’àmbit de la gestió administrativa.
  • Nivell C de català.

Què valorem?

  • Experiència en dinamització d’espais veïnals.
  • També, experiència en projectes d’habitatges.
  • Nivell mig d’anglès i/o francès.