Gestor/a de servei
Respondre el formulari
Fins el 12/03/2024
SALARI: 21.000 € bruts anuals.
Incoop és una cooperativa de treball i de consum sense ànim de lucre i amb més de 28 anys d’experiència, que té per missió generar, dissenyar, gestionar i desenvolupar projectes i serveis educatius, culturals i socials, acompanyant i assessorant entitats, col·lectius i persones, generant espais que contribueixen al seu creixement, durant tot el cicle de vida, contribuint a la transformació social.
Gestor/a de serveis
Busquem una persona que es responsabilitzarà de la gestió de projectes socials, educatius i culturals, garantint la qualitat d’atenció a les persones des del seguiment i suport als equips que treballen amb els usuaris/es. Donant valor afegit als clients a través del rigor, la innovació i una resposta personalitzada i flexible durant la gestió, que s’emmarca dins dels principis cooperatius de participació i la transparència. Vetllant en tot moment pel compliment pressupostari i la rendibilitat del projecte.
Descripció
- Garantir tot el cicle de vida del projecte/servei tant legal, administrativa i econòmicament.
- Elaboració i seguiment del pressupost de cada servei col·laborant amb el dept. econòmic i laboral.
- Gestionar el personal a càrrec amb el suport del departament laboral.
- Resolució de conflictes dintre del personal a càrrec.
- Interlocució directa amb els clients garantint una bona relació i negociació i proposant millores en la gestió futura.
- Detectar oportunitats de venda i poder adaptar els projectes al territori i al client.
- Assessorar al client en matèria d’organització d’equips, ajustaments pressupostaris i nous projectes.
- Elaborar contingut en col·laboració de l’àrea de projectes.
- Acompanyar als equips en els processos d’auditoria interna i externa.
- Elaboració d’informes i memòries.
Requisits
- Titulació universitària.
- Formació complementària en gestió i coordinació de projectes i en gestió d’equips.
- Es valorarà coneixements de gestió econòmica.
- Experiència demostrable mínima de 2 anys gestionant projectes socioeducatius.
- Experiència en gestió de licitacions.
Competències
- Lideratge.
- Orientació a l’assoliment.
- Orientació al client.
- Treball en equip i cooperació.
- Empatia i capacitat d’establir relacions interpersonals.
- Organització del temps i de la pròpia feina.
- Flexibilitat i gestió del canvi.
S’ofereix
- Contracte indefinit.
- Jornada completa: 37,5h/setmanals.
- Formar part de l’equip d’estructura de la cooperativa.
- Possibilitat de ser sòcia de la cooperativa.
- Teletreball 3 dies a la setmana i horari flexible.
- Jornada intensiva en períodes de vacances escolars.