Gestor/a de servei

Incoop

Respondre el formulari

Fins el 12/03/2024


SALARI: 21.000 € bruts anuals.

Incoop és una cooperativa de treball i de consum sense ànim de lucre i amb més de 28 anys d’experiència, que té per missió generar, dissenyar, gestionar i desenvolupar projectes i serveis educatius, culturals i socials, acompanyant i assessorant entitats, col·lectius i persones, generant espais que contribueixen al seu creixement, durant tot el cicle de vida, contribuint a la transformació social.

Gestor/a de serveis

Busquem una persona que es responsabilitzarà de  la gestió de projectes socials, educatius i culturals, garantint la qualitat d’atenció a les persones des del seguiment i suport als equips que treballen amb els usuaris/es. Donant valor afegit als  clients a través del rigor, la innovació i una resposta personalitzada i flexible durant la gestió, que s’emmarca dins dels principis cooperatius de participació i la transparència. Vetllant en tot moment pel compliment pressupostari i la rendibilitat del projecte.

Descripció

  • Garantir tot el cicle de vida del projecte/servei tant legal, administrativa i econòmicament. 
  • Elaboració i seguiment del pressupost de cada servei col·laborant amb el dept. econòmic i laboral.
  • Gestionar el personal a càrrec amb el suport del departament laboral.
  • Resolució de conflictes dintre del personal a càrrec.
  • Interlocució directa amb els clients garantint una bona relació i  negociació i proposant millores en la gestió futura.
  • Detectar oportunitats de venda i poder adaptar els projectes al territori i al client.
  • Assessorar al client en matèria d’organització d’equips, ajustaments pressupostaris i nous projectes.
  • Elaborar contingut en col·laboració de l’àrea de projectes.
  • Acompanyar als equips en els processos d’auditoria interna i externa.
  • Elaboració d’informes i memòries.

Requisits

  • Titulació universitària.
  • Formació complementària en gestió i coordinació de projectes i en gestió d’equips.
  • Es valorarà coneixements de gestió econòmica.
  • Experiència demostrable mínima de 2 anys gestionant projectes socioeducatius.
  • Experiència en gestió de licitacions.

Competències

  • Lideratge.
  • Orientació a l’assoliment.
  • Orientació al client.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Empatia i capacitat d’establir relacions interpersonals.
  • Organització del temps i de la pròpia feina.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.

S’ofereix

  • Contracte indefinit.
  • Jornada completa: 37,5h/setmanals.
  • Formar part de l’equip d’estructura de la cooperativa.
  • Possibilitat de ser sòcia de la cooperativa. 
  • Teletreball 3 dies a la setmana i horari flexible.
  • Jornada intensiva en períodes de vacances escolars.
Skip to content