Educadors/es Infantils per a la Borsa de Substituts/es a les Escoles Bressol

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 25/02/2025


SALARI: No especificat.

Ubicació Dosrius (Espanya) / Vacants 10

Resum

La Fundació Pere Tarrés cerca Educadors/es Infantils per incorporar-se a la nostra borsa de substituts/es per a les escoles bressol que gestionem a Santa Maria de Palautordera. Si tens vocació per l’educació infantil, ets una persona responsable i amb ganes d’aportar en el desenvolupament i benestar dels més petits, aquesta és la teva oportunitat!
Les substitucions es realitzaran dins la franja horària de 8h a 17h.

Funcions principals:

  • Atenció i cura dels infants: Garantir un ambient segur i afectuós per al desenvolupament físic, emocional i social dels nens/es.
  • Suport a l’esmorzar i dinar: Ajudar en el procés d’àpats per als infants que els facin a l’escola.
  • Activitats i jocs educatius: Dissenyar activitats lúdiques i creatives adaptades a les diferents edats dels infants.
  • Seguiment i comunicació: Recollir i registrar la informació rellevant de cada infant i la seva família, i comunicar-la adequadament al tutor/a.
  • Cura i higiene: Atendre les necessitats bàsiques d’higiene i cura dels infants durant la seva estada al centre.

Què t’oferim?

  • Formar part d’una fundació amb una llarga trajectòria en el sector de l’educació i el benestar infantil.
  • Un ambient de treball dinàmic i de col·laboració.
  • Flexibilitat horària dins de la franja establerta.

Si t’apassiona el món de l’educació infantil i vols formar part d’un equip que fa la diferència, inscriu-te ara a la borsa de substitucions de la Fundació Pere Tarrés!

Requisits

  • Formació en Grau d’Educació Infantil i/o CFGS d’Educació Infantil.
  • Possibilitat d’incorporació immediata.
  • Experiència laboral o pràctiques amb infants de 0 a 3 anys en escoles bressol. Es valorarà especialment l’experiència en escoles bressol municipals.
  • Certificat negatiu de delictes sexuals vigent.
  • Alt nivell de català (parlat i escrit).
Ves al contingut