Director/a Persones

Incoop

Respondre el formulari

Fins el 03/04/2024


SALARI: De 31.500€ a 36.000€ bruts anuals (segons vàlua del candidat/a).

Incoop és una cooperativa de treball i de consum sense ànim de lucre i amb més de 28 anys d’experiència, que té per missió generar, dissenyar, gestionar i desenvolupar projectes i serveis educatius, culturals i socials, acompanyant i assessorant entitats, col·lectius i persones, generant espais que contribueixen al seu creixement, durant tot el cicle de vida, contribuint a la transformació social.

Director/a de Persones

Busquem una persona que es responsabilitzarà dels Recursos Humans de la Cooperativa, de tota la gestió i estratègia vinculada a les persones de l’organització i formarà part de l’Equip Directiu.  

Descripció

Reportant a la Direcció General, la persona seleccionada serà la responsable de:

  • Liderar i garantir l’adequat acompliment dels diferents processos de l’Àrea de Persones: legislació laboral, convenis col·lectius, administració de personal, selecció, formació, control de costos, prevenció de riscos laborals, igualtat, etc.
  • Procés d’incorporació i desvinculació dels treballadors i treballadores.
  • Desenvolupar els objectius fixats en el Pla Estratègic.
  • Interacció i negociació amb Comitès d’Empresa i sindicats.
  • Assegurar el compliment de la legalitat vigent en el seu àmbit de responsabilitat.
  • Planificació i control pressupostari de costos de personal.
  • Assessorar la Direcció General en matèria de gestió de RRHH.
  • Desenvolupar el procés de gestió del talent, garantint l’aplicació de l’avaluació d’acompliment.
  • Liderar estratègies de canvi que permetin adaptar-se a les circumstàncies de cada moment.
  • Optimitzar i implantar els processos i procediments dins de la digitalització de l’àrea.
  • Interlocució per part de l’empresa en el Comitè de Seguretat i Salut laboral i en el Comitè d’Igualtat.

Requisits

  • Titulació universitària en Dret, Relacions Laborals o similar.
  • Formació complementària en Màster en Direcció de RRHH.
  • Experiència demostrable mínima de 3 anys en llocs de feina similars.
  • Es valorarà de forma positiva totes aquelles candidatures amb un grau de discapacitat reconeguda igual o superior al 33%.
  • Es valorarà experiència en el tercer sector i entitats sense ànim de lucre.
  • Es valorarà coneixements de SAGE.

Competències

  • Lideratge.
  • Orientació a l’assoliment.
  • Orientació al client.
  • Comunicació.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Empatia i capacitat d’establir relacions interpersonals.
  • Innovació i millora contínua.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.

S’ofereix

  • Contracte indefinit.
  • Jornada completa: 37,5h/setmanals.
  • Formar part de l’Equip Directiu de la cooperativa.
  • Possibilitat de ser sòcia de la cooperativa. 
  • Teletreball 3 dies a la setmana i horari flexible.
  • Jornada intensiva en períodes de vacances escolars.
Ves al contingut