Direcció administració, finances i serveis interns
FUNDACIÓ TOT RAVAL
Enviar CV a seleccio@totraval.org
Fins el 12/05/2024
SALARI: Entre 30.000€ i 35.000€ bruts anuals x 14 pagues. Es valorarà en funció d’experiència i adequació al lloc de treball de la persona seleccionada.
FUNDACIÓ TOT RAVAL
- La Fundació Tot Raval és una fundació comunitària formada per 53 entitats socials, institucions culturals, associacions comercials i persones vinculades al Raval que treballem per millorar la cohesió social, la convivència i la qualitat de vida al barri.
FUNCIONS
- Dirigir i realitzar la gestió econòmica i financera de l’entitat en dependència de la Direcció General.
- Formular i fer el seguiment del pressupost de l’entitat i dels diferents projectes en coordinació amb la Direcció d’Acció Comunitària.
- Fer una bona gestió i planificació de la tresoreria.
- Assegurar el compliment dels requisits legals relacionats amb els Comptes Anuals, Hisenda i altres administracions competents.
- Gestió de la comptabilitat de la Fundació.
- Realitzar la presentació i la justificació de les subvencions i ajuts privats en aspectes econòmics i administratius.
- Vetllar pel compliment dels aspectes legals, normatius i altres compromisos que puguin afectar el funcionament de l’entitat (documentació institucional, Protectorat de Fundacions, protecció de dades, assegurances, Transparència, etc.)
- Garantir el manteniment dels serveis interns de la Fundació (Sistema informàtic i de comunicacions, manteniment de les oficines, compres.. etc).
- Vetllar pel bon funcionament de l’administració de l’entitat.
- Realitzar la gestió del personal (administració de RRHH, riscos laborals..).
- Assistir a la Direcció en aquells aspectes que es considerin.
REQUISITS
- Imprescindible: capacitat analítica per gestionar un pressupost per centres de cost i analitzar ingressos, despeses, marges. Preparar reports, propostes i accions correctores i de millora de manera periòdica.
- Formació en econòmiques, administració d’empreses o enginyeria.
- Experiència laboral demostrable de mínim 4 anys en càrrecs de responsabilitat en l’àmbit de gestió i l’administració d’empreses, en especial d’organitzacions sense ànim de lucre.
- Experiència laboral demostrable de mínim 4 anys en la direcció de finances o funcions similars descrites en aquesta convocatòria.
- Motivació en l’àmbit de l’acció social i comunitària.
- Capacitat de treball en equip, iniciativa, i proactivitat.
- Imprescindible un nivell alt de català (nivell C) i castellà.
ES VALORARÀ
- Coneixement i/o experiència en gestió de projectes socials.
- Experiència en el desenvolupament de projectes europeus.
- Experiència en la gestió de captació de fons privats i mecenatge.
- Experiència en la presentació i gestió de licitacions públiques.
- Alt nivell d’anglès.
- Experiència en treball amb perspectiva de gènere.
- Coneixement del barri del Raval, del moviment associatiu i de les entitats socials i agents econòmics del territori.
- Coneixement de les llengües parlades per les comunitats culturals del Raval com l’urdú, el tagàlog, el bengalí o l’àrab.
CONDICIONS LABORALS
- Jornada complerta de 37,5 hores setmanals.
- Contracte indefinit amb període de prova de 6 mesos.
- Lloc de treball: Fundació Tot Raval. Barri del Raval, Barcelona.
- Incorporació immediata.
Les persones interessades hauran de fer arribar el seu currículum (màxim dues planes) i breu carta de motivació abans del 12 de maig de 2024 per correu electrònic a seleccio@totraval.org, indicant a l’assumpte “Convocatòria Direcció d’Administració, finances i serveis interns”