Direcció administració, finances i serveis interns

FUNDACIÓ TOT RAVAL

Fins el 12/05/2024


SALARI: Entre 30.000€ i 35.000€ bruts anuals x 14 pagues. Es valorarà en funció d’experiència i adequació al lloc de treball de la persona seleccionada.

FUNDACIÓ TOT RAVAL 

  • La Fundació Tot Raval és una fundació comunitària formada per 53 entitats socials, institucions culturals, associacions comercials i persones vinculades al Raval que treballem per millorar la cohesió social, la convivència i la qualitat de vida al barri. 

FUNCIONS  

  • Dirigir i realitzar la gestió econòmica i financera  de l’entitat en dependència de la Direcció General.  
  • Formular i fer el seguiment del pressupost de l’entitat i dels diferents projectes en coordinació amb la Direcció d’Acció Comunitària. 
  • Fer una bona gestió i planificació de la tresoreria.  
  • Assegurar el compliment dels requisits legals relacionats amb els Comptes Anuals, Hisenda i altres administracions competents. 
  • Gestió de la comptabilitat de la Fundació. 
  • Realitzar la presentació i la justificació de les subvencions i ajuts privats en aspectes econòmics i administratius. 
  • Vetllar pel compliment dels aspectes legals, normatius i altres compromisos que puguin afectar el funcionament de l’entitat (documentació institucional, Protectorat de Fundacions, protecció de dades, assegurances, Transparència, etc.) 
  • Garantir el manteniment dels serveis interns de la Fundació (Sistema informàtic i de comunicacions, manteniment de les oficines, compres.. etc). 
  • Vetllar pel bon funcionament de l’administració de l’entitat. 
  • Realitzar la gestió del personal (administració de RRHH, riscos laborals..). 
  • Assistir a la Direcció  en aquells aspectes que es considerin. 

 REQUISITS 

  • Imprescindible: capacitat analítica per gestionar un pressupost per centres de cost i analitzar ingressos, despeses, marges. Preparar reports, propostes i accions correctores i de millora de manera periòdica. 
  • Formació en econòmiques, administració d’empreses o enginyeria. 
  • Experiència laboral demostrable de mínim 4 anys en càrrecs de responsabilitat en l’àmbit de gestió i l’administració d’empreses, en especial d’organitzacions sense ànim de lucre. 
  • Experiència laboral demostrable de mínim 4 anys en la direcció de finances o funcions similars descrites en aquesta convocatòria. 
  • Motivació en l’àmbit de l’acció social i comunitària.  
  • Capacitat de treball en equip, iniciativa, i proactivitat.  
  • Imprescindible un nivell alt de català (nivell C) i castellà. 

 ES VALORARÀ 

  • Coneixement i/o experiència en gestió de projectes socials. 
  • Experiència en el desenvolupament de projectes europeus.  
  • Experiència en la gestió de captació de fons privats i mecenatge. 
  • Experiència en la presentació i gestió de licitacions públiques.  
  • Alt nivell d’anglès. 
  • Experiència en treball amb perspectiva de gènere.  
  • Coneixement del barri del Raval, del moviment associatiu i de les entitats socials i agents econòmics del territori. 
  • Coneixement de les llengües parlades per les comunitats culturals del Raval com l’urdú, el tagàlog, el bengalí o l’àrab. 

 CONDICIONS LABORALS 

  • Jornada complerta de 37,5 hores setmanals. 
  • Contracte indefinit amb període de prova de 6 mesos. 
  • Lloc de treball: Fundació Tot Raval. Barri del Raval, Barcelona.   
  • Incorporació immediata. 

Les persones interessades hauran de fer arribar el seu currículum (màxim dues planes) i breu carta de motivació abans del 12 de maig de 2024 per correu electrònic a seleccio@totraval.org, indicant a l’assumpte “Convocatòria Direcció d’Administració, finances i serveis interns” 

 

Ves al contingut