Dinamització de continguts digitals

Aprenem Autisme

Enviar CV a rrhh.crab@gmail.com

Fins el 19/05/2024


SALARI: Entre 17.000€ i 20.000€ bruts anuals.

Aprenem Autisme som una entitat de referència a Catalunya dedicada a l’acompanyament i la defensa de drets de persones amb autisme i les seves famílies. Fomentem la transformació social amb l’objectiu de canviar la mirada entorn la neurodiversitat, per promoure un entorn inclusiu, respectuós i empàtic.

Treballem en xarxa amb diverses entitats, institucions i centres educatius per garantir la implicació comunitària com un agent clau en la promoció de la inclusió, la diversitat i la cohesió social. Així mateix, en el sí d’Aprenem Autisme, també treballem en equip – persones amb autisme, famílies, professionals i Junta – per aconseguir una organització efectiva, àgil i flexible, que ens permeti tenir un major impacte social.

L’evolució de l’entitat demana incorporar una persona amb experiència de més de 2 anys en dinamització de comunitats digitals per incorporar-se a un equip dinàmic, compromès i amb vocació de transformació social.

Coneix-nos en detall a aprenemautisme.org | Instagram | Twitter | Facebook | Linkedin

DEFINICIÓ DEL LLOC DE TREBALL

  • Manteniment de xarxes socials de l’entitat.
  • Creació de materials de comunicació (gràfica, vídeo, continguts)
  • Elaboració i gestió d’enviaments massius.
  • Creació de calendaris editorials i de continguts.
  • Creació d’informes d’indicadors i valoracions de millora.
  • Gestió de bases de dades.
  • Gestió de publicitat en xarxes socials.
  • Dinamització de comunitats, equips, xarxes d’entitats.
  • Implementació d’estratègies de comunicació digital.
  • Implementació del pla de comunicació de l’entitat.
  • Relació amb organitzacions aliades.
  • Gestió de proveïdors externs.
  • Assistència i cobertura dels esdeveniments de l’entitat.
  • Elaboració, seguiment i avaluació de la planificació de les activitats.

ES VALORARÀ CONEIXEMENTS EN:

  • Coordinació de projectes i materials de comunicació.
  • Relació amb clientela i organitzacions aliades.
  • Dinamització de comunitats, equips, xarxes d’entitats.

 CONEIXEMENTS IMPRESCINDIBLES EN PROFUNDITAT

  • Funcionament i actualitzacions de xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn imprescindible. TikTok i Twitch recomanable)
  • Eines de producció de materials (InVideo, Canva, …)
  • Eines de seguiment d’indicadors de xarxes socials.
  • Plataformes de publicitat de les diverses xarxes socials.
  • Coordinació de materials de comunicació (textos, vídeo, gràfiques, fotos…)
  • Redacció de continguts.
  • Eines de cotreball (documents, videotrucades, calendaris, correu electrònic…)
  • Eines de gestió de projectes i dades (CRM, Excel, Trello…)
  • Elaboració i implementació d’estratègies de comunicació digital.

PERFIL NECESSARI

  • EXPERIÈNCIA. Superior a 2 anys en manteniment de xarxes professionals.
  • Motivació i sensibilitat entorn a innovació digital, tecnologia, món social, cooperació, economia social i solidària.
  • FORMACIÓ. Preferiblement relacionada amb la comunicació digital (community manager, comunicació digital, màrqueting, publicitat…)
  • IDIOMES. Català recomanable C2, castellà, anglès recomanable nivell mig.
  • CARNET DE CONDUIR. Recomanable tipus B

COMPETÈNCIES

  • Iniciativa, capacitat de lideratge i autonomia.
  • Habilitats relacionals, empatia i de treball en equip.
  • Creativitat i capacitat d’aportar idees alineades als objectius.
  • Persona organitzada, rigorosa, multitasca i flexible.
  • Persona orientada a resultats amb impacte social positiu.
  • Vocació d’aprenentatge.

CONDICIONS LABORALS

  • Incorporació – juny.
  • Jornada laboral per projectes – 30h.
  • Tipus de contracte – indefinit.
  • Lloc de treball – Seu de l’entitat a Barcelona i teletreball
Ves al contingut