Coordindor/a Albergs de muntanya zona Pallars i Aran
Respondre el formulari
Fins el 20/01/2025
SALARI: No especificat.
Ubicació Rialp (Espanya) / Vacants 1
Resum
A la Fundació Pere Tarrés t’oferim l’oportunitat de formar part d’una entitat referent en el sector social i educatiu amb un fort compromís amb les persones i el territori. Treballaràs en un entorn dinàmic, en contacte amb la natura i amb possibilitats de creixement professional.
Perquè unir-te al nostre equip:
- Impacte positiu: Formar part d’un projecte que contribueix al desenvolupament turístic i del lleure al Pallars.
- Entorn natural: Gaudiràs d’un ambient de treball envoltat de paisatges inigualables.
- Creixement professional: Plans de formació i desenvolupament continu per impulsar la teva carrera.
- Estabilitat: Contracte indefinit a jornada completa.
- Ambient Laboral: Treballaràs amb un equip compromès i apassionat per la seva feina.
Busquem un/a Coordinador/a d’Albergs per liderar i supervisar el funcionament de 4 albergs situats al Pallars i Aran. La persona seleccionada tindrà la responsabilitat de coordinar els administradors/es, supervisar processos operatius, i garantir l’excel·lència en la gestió de les instal·lacions.
Les teves tasques seran:
- Coordinació dels administradors/es dels albergs i suport en la seva gestió diària.
- Supervisió dels processos operatius, incloent-hi gestió administrativa, oferta gastronòmica, manteniment i neteja.
- Implementació de millores i optimització dels recursos disponibles.
- Gestió de persones i lideratge d’equips.
- Comunicació amb la direcció i elaboració d’informes periòdics.
Oferim:
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Lloc de treball: la persona s’establirà a l’alberg les Estades (Rialp) tot i que haurà de tenir mobilitat per poder fer el seguiment dels altres 3 albergs de la zona: Montsec-Mur (Guàrdia de Noguera), Era garona (Naut Aran), Ana Maria Janer (Llívia).
- Porporcionarem vehicle per poder fer els desplaçaments als diferents albergs.
- Incorporació immediata.
Requisits
- Experiència prèvia de 3 a 5 anys en coordinació o gestió d’equips en entorns similars.
- Coneixements de gestió operativa, administrativa i manteniment d’instal·lacions.
- Imprescindible permís de conduir.
- Habilitats de lideratge, planificació i resolució de problemes.
- Domini del català i castellà.
- Domini d’eines TIC.
- Valorable formació acadèmica en Turisme, Administració d’Empreses o similars.