Coordinador/a projecte enTàndem
Enviar CV a administracio@afev.org
Fins el 27/08/2023
SALARI: Segons conveni Afev: 28.770€ bruts (12 pagues).
L’AFEV és una delegació d’una entitat francesa establerta a Catalunya des de fa 15 anys. La seva missió és la mobilització d’estudiants voluntaris/àries per a la seva col·laboració en accions de solidaritat, en particular en territoris amb majors índexs de pobresa.
La coordinadora del projecte enTàndem tindrà la missió de consolidar el projecte i l’equip enTàndem i desenvolupar l’estratègia territorial a Catalunya en col·laboració amb els actors institucionals i les universitats del territori.
Adscrit/a a la Delegada, el/la coordinadora de projecte en Tàndem tindrà la següent missió:
- Seguiment, estratègia i desenvolupament del projecte.
Desenvolupar i dissenyar l’estratègia de desenvolupament del projecte
- Pilotar les actuacions i el desenvolupament territorial del projecte.
- Analitzar necessitats i oportunitats de desenvolupament.
- Establir / Diagnosticar les necessitats socials dels territoris existent i nous.
Mantenir i desenvolupar les col·laboracions i els partenariats del projecte
- Prospecció de nous partners i col·laboradors així com manteniment del vincle amb els ja existents.
- Participar i/o organitzar als grups de treball per a l’organització i el desenvolupament del projecte.
- Representar Afev amb els partners i col·laboradors/es i en el marc de dinàmiques col·lectives.
Seguiment i desenvolupament de projectes
- Seguiment i supervisió dels projectes existents.
- Implantació de dinàmiques Afev (eines i procés)
- Vetllar per la qualitat metodològica del projecte i fer aportacions a la seva millora.
- Avaluació dels projectes.
Gestió
Coordinar l’equip
- Donar suport a l’equip en el seguiment i desenvolupament del projecte i suport al personal tècnic en servei cívic.
- Gestió de les prioritats i càrregues de feina de les membres de l’equip.
- Organitzar la vida col·lectiva i la comunicació interna així com les condicions materials de l’activitat del projecte.
- Coordinar missions i liderar les reunions d’equip.
Gestionar els recursos humans tècnics
- Supervisar el procés d’incorporació i l’activitat del personal tècnic en servei cívic.
- Garantir la contractació del personal tècnic (si s’escau)
- Garantir el seguiment individual de l’equip (entrevistes d’avaluació, formació…)
- Garantir el seguiment administratiu de l’equip (Eurecia, informes de despeses)
- Facilitar la comunicació entre l’equip local i la seu de l’AFEV a França.
Garantir el seguiment administratiu i pressupostari del projecte
- Garantir el seguiment pressupostari.
- Garantir i elaborar la part tècnica de les sol·licituds de finançament i candidatures a premis.
- Dinamització del projecte.
Coordinar la mobilització i dinamització de la xarxa de voluntariat
- Participar en el desenvolupament l’estratègia de mobilització, formació i dinamització de la xarxa de voluntariat i les seves campanyes.
- Supervisar el treball de reconeixement i valorització del compromís en el territori.
Comunicació externa
- Assegurar la comunicació externa del projecte a les XXSS pròpies i la visibilitat en mitjans locals.
- Supervisar l’organització d’esdeveniments locals.
- Redacció de la memòria anual del projecte.
Vida associativa
- Participar en l’animació de la dinàmica col·lectiva de l’AFEV Catalunya Mantenir-se informat/da de la vida de l’associació AFEV França (lectura de la nota interna, intranet…)
- Participar en la gestió de l’acció de l’AFEV Catalunya (reunions bimensuals, tancades)
- Participar en grups de treball i formació locals i globals de l’entitat AFEV(Catalunya/França)
Representar l’Afev en espais externs
S’ofereix:
- Contractació laboral de 35 hores setmanals.
- Data prevista d’incorporació: Septembre 2023.
- Lloc de feina: Barcelona.
- Avantatges: flexibilitat horària, possibilitat de teletreball parcial, 7 setmanes de vacances l’any així com altres avantatges socials.
Requisits:
- Titulació universitària en l’àmbit social o equivalent per experiència.
- Mínim 2 anys d’experiència en gestió d’equips i projectes en l’àmbit social.
- Experiència contrastada en gestió estratègica de partenariats (privats i públics) i desenvolupament territorial.
- Experiència contrastada en projectes de mentoria.
- Experiència en millora de processos i CRM.
- Coneixements i contactes de la xarxa local catalana.
- Facilitat per les relacions socials i humanes.
- Capacitat pedagògica i comunicativa amb diversitat de públics.
- Competències professionals: gestió d’equips i projectes, autonomia, capacitat d’organització, dinamització i treball en equip i en xarxa.
- Sensibilitat i interès pel present projecte i per l’associació.
- Domini oral i escrit del català i el castellà.
- Coneixements d’anglès a nivell intermig/alt.
- Disponibilitat per viatjar puntualment a França i a desplaçar-se pel territori català.
- Domini en el ús del paquet Office, l’ús d’internet i d’eines de treball col·laboratiu.
Es valorarà:
- Coneixements del món universitari.
- Experiència en educació en el lleure i el mon associatiu.
- Formació en gestió de projectes de mentoría social i educativa.
- Experiència en gestió i dinamització de voluntariat.
- Coneixements de francès a nivell intermig/alt.