Coordinador/a àrea atenció a les persones

Comissió Catalana d'Acció pel Refugi

Enviar CV a ccar@ccarefugi.org

Fins el 28/10/2024


SALARI: 32.808,79€ bruts anuals.

Descripció de l’entitat

A la Comissió Catalana d’Acció pel Refugi tenim com a objectius la defensa del dret d’asil i els drets de les persones refugiades i migrants, alhora que treballem per afavorir els seus processos d’inclusió social a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d’algun tipus de protecció.

Objectiu del lloc de treball

En col·laboració amb l’equip de direcció, definir, coordinar i executar les línies estratègiques de l’àrea d’Atenció a les Persones de la CCAR i vetllar per al correcte desenvolupament dels serveis que es presten: atenció jurídica, punts d’informació i orientació sobre protecció internacional, programes d’acollida residencial temporal, intervenció social i laboral i mentoria, entre d’altres, a través de la implementació d’objectius i metodologies comunes de treball a la casa. Al mateix temps, coordinació de l’equip sota la seva responsabilitat i implementació de les polítiques de desenvolupament de persones de l’entitat.

Funcions

  • Desenvolupament estratègic de l’àrea i els serveis i actuacions a implementar.
  • Coordinació de l’equip tècnic d’Atenció a les Persones.
  • Dinamització de reunions periòdiques internes i externes de seguiment i gestió dels diferents casos.
  • Suport tècnic a l’equip de l’àrea, en concret en relació a la intervenció de les persones ateses i el seguiment dels seus itineraris.
  • Representació institucional de l’entitat en els seus àmbits competencials, tant amb les administracions públiques i altres organismes com xarxes d’entitats socials.
  • Supervisar el compliment dels indicadors d’atenció i elaboració d’informes, vetllant per l’adequat desenvolupament d’itineraris individualitzats de les persones participants en els serveis de l’àrea.
  • Suport a l’equip de direcció en la identificació, formulació, execució, seguiment i justificació de programes i projectes de l’àrea, aportant propostes de millora i innovació des de la seva experiència i coneixement en la seva àrea d’especialització, amb la finalitat d’optimitzar els serveis i recursos (humans i materials) objecte de la seva competència.
  • Donar suport a l’elaboració de memòries, justificacions tècniques, procediments d’intervenció, informes estadístics i aquella documentació i materials necessaris per a la gestió dels serveis de la seva competència.
  • Construir i executar l’explotació de les diferents bases de dades de persones usuàries i garantir el seu correcte ús.
  • Supervisar la gestió administrativa dels serveis, tràmits de prestacions econòmiques, recopilació de rebeu, factures i justificació de despeses.
  • Garantir l’adequat ús d’eines, procediments i metodologies per al desenvolupament d’una adequada intervenció realitzada per part de tots el personal tècnic.
  • Participació en la definició i posterior implementació de les línies d’incidència política i social, voluntariat i pràctiques.
  • Participació en la definició i posterior implementació de programes formatius interns i externs a la CCAR.

Requisits

  • Grau en Dret, Treball social, Educació social o diplomatura en Ciències Socials amb experiència en intervenció.
  • Formació especialitzada en l’àmbit d’asil, migracions, intervenció social/intervenció sociolaboral.
  • Experiència d’ al menys 3 anys en un lloc de treball de característiques semblants.
  • Formació i experiència en gestió d’equips de treball i planificació.
  • Domini de l’Excel.
  • Coneixement i domini del català.
  • Alta motivació per al treball en migracions i asil i una identificació amb els objectius de la CCAR.
  • Competències lingüístiques comunicatives en anglès i/o francès.

Capacitats i compromisos

  • Capacitat resolutiva i propositiva.
  • Capacitat d’anàlisi.
  • Capacitat de negociació i mediació.
  • Capacitat relacional i de comunicació.
  • Capacitat de resiliència.
  • Capacitat de treball autònom i de priorització de tasques.
  • Disposició per al treball en equip.
  • Compromís amb els objectius de CCAR, amb la seva missió, visió i valors.
  • Resistència a l’estrès i orientació a l’assoliment d’objectius.

Es valorarà

  • Haver format part de CCAR en qualitat de treballador/a, voluntari/a o persona beneficiària.
  • Formació en gènere i gestió de projectes.

Condicions

  • Contracte indefinit.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada completa 35 hores; quatre dies de matí i un de tarda.
  • Lloc de treball a Barcelona.

Informació requerida

  • Enviar el currículum vitae a ccar@ccar-cear.org amb la referència: COORDINADOR/A DE L’ÀREA D’ATENCIÓ A LES PERSONES
  • El termini de presentació de candidatures finalitza el 28 d’octubre
  • Només es contactarà amb les persones seleccionades per a l’entrevista
Ves al contingut