Coordinador/a (Cap equip) acció social estatal

Fundació Amics de la Gent Gran

Fins el 11/10/2023


SALARI: De 28.000 € a 34.000 € bruts anuals, en funció d’experiència aportada.

MISSIÓ

  • Planificar, coordinar, supervisar, fer el seguiment i l’avaluació de l’acció social de la Fundació a escala estatal.

RESPONSABILITATS

  • Fer la planificació i l’anàlisi estratègic de l’acció social de la Fundació, en funció dels objectius.
  • Aconseguir els objectius establerts en matèria d’acció social a les Províncies /Comunitats Autònomes on la Fundació actua.
  • Coordinar un grup de 15 a 20 persones tècniques i cap d’equips, distribuïdes territorialment i amb projectes socials transversals.
  • Fer seguiment estratègic de l’acció social amb direcció, indicadors, projectes.
  • Redactar convenis de col·laboració amb universitats, ajuntaments i altres entitats.
  • Supervisar la realització dels actes de l’entitat.
  • Donar resposta i orientar a propostes i peticions de la resta de departaments.

PERFIL REQUERIT

  • Formació: Titulació universitària.
  • Experiència: Mínim 5 anys en Gestió d’equips propis.
  • Experiència: Mínim 3 anys en gestió del voluntariat i/o treball comunitari.
  • Idiomes: Català i Castellà.
  • Competències: Lideratge, Direcció d’equips, Treball en equip, Planificació, Resolució de conflictes, Flexibilitat, Pensament analític, Empatia, Polivalència, Gestió de persones voluntàries.

CONDICIONS LABORALS

  • Contracte d’interinitat + Indefinit.
  • Jornada de 37 hores/setmana de Dl. a Dv.,  matins i de 2 a 3 tardes, i  divendres fins les 15h.
  • Disponibilitat per viatjar el 20% de la jornada.
  • Flexibilitat i presencialitat.

PERSONES INTERESADES: rrhh@amicsdelagentgran.org

 

Ves al contingut