Coordinador/a (Cap equip) acció social estatal
Fundació Amics de la Gent Gran
Enviar CV a rrhh@amicsdelagentgran.org
Fins el 11/10/2023
SALARI: De 28.000 € a 34.000 € bruts anuals, en funció d’experiència aportada.
MISSIÓ
- Planificar, coordinar, supervisar, fer el seguiment i l’avaluació de l’acció social de la Fundació a escala estatal.
RESPONSABILITATS
- Fer la planificació i l’anàlisi estratègic de l’acció social de la Fundació, en funció dels objectius.
- Aconseguir els objectius establerts en matèria d’acció social a les Províncies /Comunitats Autònomes on la Fundació actua.
- Coordinar un grup de 15 a 20 persones tècniques i cap d’equips, distribuïdes territorialment i amb projectes socials transversals.
- Fer seguiment estratègic de l’acció social amb direcció, indicadors, projectes.
- Redactar convenis de col·laboració amb universitats, ajuntaments i altres entitats.
- Supervisar la realització dels actes de l’entitat.
- Donar resposta i orientar a propostes i peticions de la resta de departaments.
PERFIL REQUERIT
- Formació: Titulació universitària.
- Experiència: Mínim 5 anys en Gestió d’equips propis.
- Experiència: Mínim 3 anys en gestió del voluntariat i/o treball comunitari.
- Idiomes: Català i Castellà.
- Competències: Lideratge, Direcció d’equips, Treball en equip, Planificació, Resolució de conflictes, Flexibilitat, Pensament analític, Empatia, Polivalència, Gestió de persones voluntàries.
CONDICIONS LABORALS
- Contracte d’interinitat + Indefinit.
- Jornada de 37 hores/setmana de Dl. a Dv., matins i de 2 a 3 tardes, i divendres fins les 15h.
- Disponibilitat per viatjar el 20% de la jornada.
- Flexibilitat i presencialitat.
PERSONES INTERESADES: rrhh@amicsdelagentgran.org