Coordinació
Enviar CV a administracio@setem.org
Fins el 19/02/2023
SALARI: 27.500 euros bruts anuals en 12 pagues.
Tens experiència en gestió de programes i/o organitzacions en el sector social i t’interessa treballar en una organització sense ànim de lucre de solidaritat internacional?
Cerquem una persona responsable de coordinació, encarregada d’acompanyar l’equip tècnic de l’entitat i coordinar les campanyes d’incidència i els eixos de treball de SETEM Catalunya. Es responsabilitzarà de reportar a Junta i donar suport amb l’estratègia, les finances, les relacions institucionals, la gestió de projectes i recursos humans i la recaptació de fons. Al mateix temps, assumirà tasques tècniques de gestió de projectes.
Funcions
Coordinació
- Dinamitzar el procés participatiu de formulació del nou Pla Estratègic i fer-ne el seguiment.
- Definir participativament l’estratègia de captació de fons de l’entitat.
- Coordinar la implementació dels projectes anuals aprovats, assegurant l’avaluació dels mateixos
- Representar institucionalment l’associació davant d’administracions públiques, finançadores, entitats del tercer sector i altres.
- Participar en l’elaboració del pressupost anual juntament amb la persona responsable d’economia i finances.
- Avaluar periòdicament l’evolució econòmica i financera de l’entitat i dels projectes.
- Acompanyar l’equip tècnic (+/- 10 membres de l’equip) en el seu procés de desenvolupament i millora contínua, fent d’enllaç amb la Junta de govern, per tal de garantir la governança de l’associació.
- Vetllar conjuntament amb tot l’equip tècnic pel bon ambient de treball i la resolució dels conflictes laborals.
- Participar en els processos de selecció, contractació i acollida de personal.
Gestió de projectes
- Gestionar les activitats d’obtenció de recursos econòmics de l’associació, fons privats i subvencions i formular.
- Implementar amb l’equip els projectes anuals aprovats, Participar en espais, jornades i activitats generals d’interès per a l’associació.
- Contribuir proactivament a noves idees de projectes i esdeveniments per a augmentar l’impacte dels projectes.
Competències requerides
Requisits formatius i d’experiència
- Imprescindible Grau o Llicenciatura universitaris.
- Tenir almenys 3 anys d’experiència en coordinació de programes i/o entitats en el sector social (ONG, empreses socials, etc.), i específicament en la gestió de persones/equips.
- Coneixements econòmics i financers de gestió de programes i entitats.
- Coneixement en l’àmbit dels drets humans, la justícia global, la solidaritat internacional, la incidència política, economia social i solidària i perspectiva feminista i ecologista.
- Experiència en redacció de subvencions, procediments de sol·licitud i elaboració d’informes.
- Nivell alt de català, castellà i anglès.
- Domini informàtica a nivell usuari (ofimàtica).
Requisits personals
- Alta capacitat de relació interpersonal, treball en equip i lideratge.
- Capacitat per identificar, avaluar i resoldre situacions de pressió i/o conflictivitat, cercant estratègies que assegurin el benestar de totes les persones implicades.
- Tenir excel·lents habilitats d’organització, gestió del temps, comunicació i redacció.
- Tenir una actitud flexible, proactiva i oberta.
- Organització i planificació estratègica.
- Habilitat per identificar i comprendre les pròpies emocions, buscant estratègies adequades per a la seva gestió.
Es valorarà
- Haver participat en institucions, entitats, moviments o iniciatives vinculades a la justícia global i els àmbits d’acció de SETEM: drets humans, educació per al desenvolupament, economia social i solidària, lluita contra l’exclusió social i similars.
- Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.
- Coneixements en perspectiva de gènere.
- Experiència de portaveu i parlar en públic.
Què oferim
- Jornada laboral: 35 hores setmanals.
- Contracte: Indefinit, amb període de prova.
- Flexibilitat horària amb combinació de presencialitat i treball a distància.
- Lloc de treball a Barcelona, en localització cèntrica, amb bon ambient de treball.
- L’oportunitat de treballar en el cor del sector social local, amb vincles amb organitzacions internacionals del Nord i Sud globals.
Les persones interessades han d’enviar el currículum vitae amb 2 referències en català i una breu carta de motivació a administracio@setem.org amb l’assumpte “Oferta: Coordinació” fins al 19 de febrer de 2023.
Data d’incorporació prevista: 01 de març de 2023