Coordinació

SETEM Catalunya

Fins el 19/02/2023


SALARI: 27.500 euros bruts anuals en 12 pagues.

Tens experiència en gestió de programes i/o organitzacions en el sector social i t’interessa treballar en una organització sense ànim de lucre de solidaritat internacional?

Cerquem una persona responsable de coordinació, encarregada d’acompanyar l’equip tècnic de l’entitat i coordinar les campanyes d’incidència i els eixos de treball de SETEM Catalunya. Es responsabilitzarà de reportar a Junta i donar suport amb l’estratègia, les finances, les relacions institucionals, la gestió de projectes i recursos humans i la recaptació de fons. Al mateix temps, assumirà tasques tècniques de gestió de projectes.

Funcions

Coordinació

  • Dinamitzar el procés participatiu de formulació del nou Pla Estratègic i fer-ne el seguiment.
  • Definir participativament l’estratègia de captació de fons de l’entitat.
  • Coordinar la implementació dels projectes anuals aprovats, assegurant l’avaluació dels mateixos
  • Representar institucionalment l’associació davant d’administracions públiques, finançadores, entitats del tercer sector i altres.
  • Participar en l’elaboració del pressupost anual juntament amb la persona responsable d’economia i finances.
  • Avaluar periòdicament l’evolució econòmica i financera de l’entitat i dels projectes.
  • Acompanyar l’equip tècnic (+/- 10 membres de l’equip) en el seu procés de desenvolupament i millora contínua, fent d’enllaç amb la Junta de govern, per tal de garantir la governança de l’associació.
  • Vetllar conjuntament amb tot l’equip tècnic pel bon ambient de treball i la resolució dels conflictes laborals.
  • Participar en els processos de selecció, contractació i acollida de personal.

Gestió de projectes

  • Gestionar les activitats d’obtenció de recursos econòmics de l’associació, fons privats i subvencions i formular.
  • Implementar amb l’equip els projectes anuals aprovats, Participar en espais, jornades i activitats generals d’interès per a l’associació.
  • Contribuir proactivament a noves idees de projectes i esdeveniments per a augmentar l’impacte dels projectes.

Competències requerides

Requisits formatius i d’experiència

  • Imprescindible Grau o Llicenciatura universitaris.
  • Tenir almenys 3 anys d’experiència en coordinació de programes i/o entitats en el sector social (ONG, empreses socials, etc.), i específicament en la gestió de persones/equips.
  • Coneixements econòmics i financers de gestió de programes i entitats.
  • Coneixement en l’àmbit dels drets humans, la justícia global, la solidaritat internacional, la incidència política, economia social i solidària i perspectiva feminista i ecologista.
  • Experiència en redacció de subvencions, procediments de sol·licitud i elaboració d’informes.
  • Nivell alt de català, castellà i anglès.
  • Domini informàtica a nivell usuari (ofimàtica).

Requisits personals

  • Alta capacitat de relació interpersonal, treball en equip i lideratge.
  • Capacitat per identificar, avaluar i resoldre situacions de pressió i/o conflictivitat, cercant estratègies que assegurin el benestar de totes les persones implicades.
  • Tenir excel·lents habilitats d’organització, gestió del temps, comunicació i redacció.
  • Tenir una actitud flexible, proactiva i oberta.
  • Organització i planificació estratègica.
  • Habilitat per identificar i comprendre les pròpies emocions, buscant estratègies adequades per a la seva gestió.

Es valorarà

  • Haver participat en institucions, entitats, moviments o iniciatives vinculades a la justícia global i els àmbits d’acció de SETEM: drets humans, educació per al desenvolupament, economia social i solidària, lluita contra l’exclusió social i similars.
  • Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
  • Experiència de portaveu i parlar en públic.

Què oferim

  • Jornada laboral: 35 hores setmanals.
  • Contracte: Indefinit, amb període de prova.
  • Flexibilitat horària amb combinació de presencialitat i treball a distància.
  • Lloc de treball a Barcelona, en localització cèntrica, amb bon ambient de treball.
  • L’oportunitat de treballar en el cor del sector social local, amb vincles amb organitzacions internacionals del Nord i Sud globals.

Les persones interessades han d’enviar el currículum vitae amb 2 referències en català i una breu carta de motivació a administracio@setem.org amb l’assumpte “Oferta: Coordinació” fins al 19 de febrer de 2023.

Data d’incorporació prevista: 01 de març de 2023

Skip to content