Coordinació Servei INVICTES

Fundació Privada ECOM

Fins el 01/03/2024


SALARI: 1.595,89€ bruts mensuals x 14 pagues.

Descripció del lloc de treball:

La persona seleccionada s’encarregarà de coordinar el servei d’Inclusió de les Víctimes de Trànsit ferides greus amb seqüeles de per vida en el seu Entorn Social (INVICTES), fent seguiment de les entitats executores  que presten el servei en els diversos àmbits territorials.

El servei INVICTES té els següents objectius:

  • Promoure i recuperar l’autonomia personal i la vida independent de les víctimes d’accidents de trànsit ferides greus amb seqüeles, que es troben en situació de discapacitat.
  • Treballar amb la família perquè accepti i sàpiga donar resposta adequada a les limitacions de la discapacitat i les dificultats permanents o transitòries del seu familiar.
  • Treballar amb l’entorn social de la víctima per promoure el seu reconeixement i la seva vàlua personal amb totes les seves capacitats i limitacions produïdes per l’accident de trànsit.

Funcions i tasques a desenvolupar:

  • Garantir un treball coordinat entre els diferents àmbits territorials vers la prestació del servei INVICTES i l’atenció a les persones.
  • Gestionar el sistema de recollida d’informació de cada àmbit territorial per registrar i fer seguiment dels treballs efectuats.
  • Avaluar el servei prestat per les entitats territorials i presentar informes mensuals i semestrals sobre el funcionament del servei.
  • Establir relació i coordinar-se amb diferents agents implicats (equip professional d’ECOM, dispositius hospitalaris, associacions de persones víctimes d’accidents de trànsit, administració…)

Requeriments:

  • Titulació universitària, preferiblement en humanitats o ciències socials.
  • Coneixements específics del model de filosofia de vida independent, així com el model d’atenció integral centrat en la persona
  • Nivell C català.
  • Domini entorn Windows, paquet Office 365, treball en línia (núvol) i gestió de base de dades (CRM).
  • Disponibilitat per desplaçar-se puntualment per Catalunya.

Experiència:

  • Mínim dos anys en gestió i coordinació de projectes, programes i/o serveis.
  • Experiència en l’atenció a persones amb discapacitat i, especialment, a persones víctimes d’accidents de trànsit ferides greus.
  • Experiència en recollida d’informació, elaboració d’informes i sistemes d’avaluació, i seguiment de projectes/serveis.
  • Experiència en processos participatius, cohesió, facilitació i dinamització de grups.
  • Experiència en gestió d’equips i gestió de conflictes.

Competències:

  • Treball en equip.
  • Compromís.
  • Atenció centrada en la persona.
  • Adaptació als canvis i polivalència.
  • Capacitat d’iniciativa i proactivitat.
  • Capacitat de comunicació i interrelació amb diferents públics.
  • Capacitat d’organització, planificació del treball i gestió.
  • Capacitat de lideratge.
  • Capacitat de mediació i gestió de conflictes.

Valorarem:

  • Persona amb discapacitat.
  • Coneixement del Tercer Sector Social.

Oferim:

  • Incorporació: Immediat
  • Jornada laboral a temps complet: 35 hores setmanal
  • Contracte fins 31/12/2024.
  • Lloc de treball: seu d’ECOM Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 562, ppal. 2a).
Skip to content