Coordinació servei intervenció socioeducativa
FUNDACIÓ MARIA RAVENTÓS
Enviar CV a info@fmraventos.org
Respondre el formulari
Fins el 03/01/2025
SALARI: Segons Conveni Acció Social i millores internes.
La Fundació Maria Raventós acollim, acompanyem i empoderem dones joves en situació de vulnerabilitat social, especialment aquelles que tenen infants a càrrec, oferint-los noves oportunitats perquè trenquin en cercle d’exclusió en què es troben, puguin transformar les seves vides i construeixin un nou futur amb garanties per a elles i els seus infants. www.fmraventos.org
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
Funcions:
- Coordinació del Servei d’intervenció socioeducativa per a infants de 0-3 anys i famílies:
- Planificació i programació de les activitats.
- Supervisió del pla de treball dels infants i famílies.
- Participació en accions del Servei d’Intervenció comunitària.
- Gestió derivada del projecte, qualitat i processos.
- Avaluació del projecte.
- Supervisió i seguretat.
- Coordinació i suport a l’equip del servei, desenvolupament professional.
- Interlocució amb el/la referent del Departament d’Atenció Social d’Infància i Famílies.
- Comunicació relacionada amb el servei. Participació en taules i xarxes del territori relacionats amb temes d’infància i famílies.
- Coordinació amb serveis referents derivadors (SBAS i serveis especialitzats de l’IMSS) i amb entitats, serveis i equipaments del territori.
- Coordinació amb les altres àrees de la Fundació (gestió, serveis generals, etc).
- Participació a l’equip de coordinació pedagògica de la Fundació.
Requisits:
- Titulació universitària en l’àmbit de les ciències socials (grau en pedagogia, psicologia, educació social, treball social o anàloga)
- Formació especialitzada en el treball amb famílies, serveis d’atenció a la petita infància i criança, contextos de risc social, gènere, etc.
- Experiència mínima d’un any en serveis d’atenció a la infància 0-3 i les seves famílies.
- Experiència en el treball en contextos de vulnerabilitat i risc d’exclusió i amb les institucions corresponents.
- Experiència i habilitats en gestió i coordinació d’equips, de mínim 1 any.
- Capacitat de treball en xarxa.
- Coneixements avançats en l’ús de softwares CRM i paquet Office.
- Bon nivell de català i castellà.
Es valorarà:
- Capacitat de lideratge, habilitats en comunicació.
- Capacitat en la resolució de conflictes i mediació.
- Capacitat de gestió analítica, planificació, organització i processos.
- Compromís, responsabilitat i capacitat resolutiva.
- Capacitat de desenvolupament d’equips.