Convocatòria d’una plaça de Tècnica de Projectes i Administració
Respondre el formulari
Fins el 06/01/2023
SALARI: 10.250,00€ bruts anuals i 10.670,00€ bruts anuals a partir dels sis mesos.
La Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge, que aplega les tres associacions de l’escoltisme català, obre una convocatòria per tal de contractar una persona per cobrir la plaça de Tècnica de Projectes i Administració.
Descripció de la plaça:
Ser la responsable de la redacció, gestió i justificació de projectes, del suport en la gestió, coordinació i difusió i comunicació dels projectes i activitats de l’entitat (projectes internacionals, trobades, formacions…) i de totes les tasques ordinàries (administratives, econòmiques i de gestió).
Funcions:
- Presentació, seguiment i justificació dels projectes i subvencions de l’entitat.
- Suport tècnic a les diferents àrees i projectes de la Federació.
- Suport tècnic en els projectes i les relacions internacionals de la Federació.
- Suport tècnic en la organització d’esdeveniments i trobades federatives.
- Tasques de comunicació i de difusió dels projectes engegats (webs, xarxes i campanyes).
- Portar la comptabilitat de l’entitat amb la supervisió de l’Administrador de la FCEG.
- Interlocució amb totes les administracions amb qui té relació la FCEG per a temes administratius i de gestió.
- Participació a les reunions de seguiment de temes tècnics (Comissió Executiva) i a les reunions de la junta directiva (Consell Permanent).
Requisits:
- Experiència en la gestió tècnica, especialment econòmica, en entitats sense ànim de lucre.
- Nivell C de català.
- Nivell B2 d’anglès o coneixement equivalent.
- Coneixements informàtics sòlids (entorn Linux, paquet Office, TIC).
- Coneixements en comunicació, disseny i/o eines d’edició gràfica.
- Trajectòria personal en l’associacionisme juvenil.
- Coneixement de l’escoltisme català.
- Flexibilitat horària i disponibilitat en algunes tardes i caps de setmana puntuals.
Competències transversals:
- Capacitat d’organització i gestió de projectes.
- Capacitat d’anàlisi i síntesi d’informació i comunicació escrita.
- Redacció i justificació de subvencions.
- Iniciativa pròpia i rigorositat.
- Motivació i lideratge del treball autònom.
- Flexibilitat i capacitat d’adaptació al canvi.
Es valorarà:
- Estudis complementaris en comunicació escrita.
- Estudis en gestió i administració d’entitats no lucratives o similars.
- Experiència en gestió de projectes internacionals.
- Coneixement de la dimensió internacional de l’escoltisme i guiatge (WOSM i WAGGGS).
S’ofereix:
- Contracte indefinit a càrrec de la FCEG amb un període de prova de dos mesos.
- Jornada de 20 hores setmanals.
- Incorporació a mitjans de gener del 2023.
- Lloc de treball a Barcelona o a Valldoreix.
- Horari flexible i amb dies de teletreball opcional.
Termini de recepció de currículums:
- Data límit: 6 de gener del 2023.
- Respondre el següent formulari: https://forms.gle/evZQsCsUqyBquSCC8
- Per qualsevol dubte enviar un correu a l’adreça fceg@fceg.cat amb l’assumpte “Oferta laboral”.