Consultor/a laboral

Autoocupació

Fins el 18/10/2023


SALARI: 21.500 € bruts anuals.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Agencia de la microempresa SLL
  • Sector: Consultoria
  • Activitat: Assessorament empresarial i gestió laboral d’empreses.
  • Nº de treballadors: 8-10
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: Consultor/a laboral.
  • Descripció: Som una gestoria especialitzada en persones emprenedores, autònomes, microempreses i start-ups i cerquem un/a professional per incorporar-se a l’equip per realitzar tasques pròpies del departament laboral, tals com la introducció de dades, la gestió documental i/o els tràmits a les administracions publiques.

Descripció del lloc de treball / Funcions

  • Assessorament laboral a empreses.
  • Altes, baixes i moviments d’ afiliació i contractes.
  • Realització i enviament de nòmines.
  • Gestió de venciments i elaboració de contractes, pròrrogues i altres escrits.
  • Elaboració de quitances i extincions contractuals per diferents motius.
  • Gestió d’IT’s i altres permisos (Tramitació de parts en Seguretat Social i Delt@).
  • Registre de contractes a través de contrat@.
  • Elaboració d’escrits per a diferents organismes públics (INEM, seguretat social, etc).
  • Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents.
  • Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
  • Recollida d’informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
  • Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.

C. Requisits de la persona candidata

  • Àmbits: Estudis universitàries de Relacions Laborals o Grau Superior o Mig de l’àrea laboral. Es valorarà formació complementaria especialitzada en administració de personal i/o de recursos humans.
  • Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament empresarial i gestió laboral d’empreses.

Competències transversals

  • Orientació a la persona i atenció a l’usuari i client.
  • Habilitats comercials i negociadores.
  • Gestió de l’estrès, frustració i temps.
  • Habilitats comunicatives, empatia i escolta activa.
  • Flexibilitat i adaptació al canvi.
  • Planificació i organització.
  • Coaching (assessorament i orientació).
  • Responsabilitat.
  • Empatia.
  • Treball en equip i cooperació.

Competències lingüístiques

  • Català i castellà (Nivell C1).

Competències digitals

  • Coneixement del programa informàtic de nomines A3.
  • Coneixement del funcionament dels explicatius telemàtics dels organismes oficials, Sistema Red de la seguretat social, contrat@ i certific@2 i CONTA.
  • Coneixements avançats en paquet Office.

Busquem amb una persona amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de les relacions laboral i en l’assessorament integral d’empreses. La persona candidata s’incorporarà a un equip que aposta pel coneixement i l’optimització de processos. S’ofereix l’oportunitat de realitzar un itinerari de formació interna i de creixement professional.

Observacions: Busquem un/a professional amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de la gestió laboral, una persona dinàmica i amb ganes d’ampliar el seus coneixements.

Es valorarà que la persona candidata posseeixi estudis de Formació professional o universitaris relacionat amb relacions laborals o dret, i tingui mínim un any d’experiència en tasques d’assessorament laboral.

Requisit: Persona dinàmica amb ganes d’ampliar el seu coneixement, bon domini de les noves tecnologies.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut