Consultor/a de formació i prospecció laboral – Lleida
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 12/07/2024
SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació.
- Sector: Consultoria i formació.
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100.
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014.
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
Plaça vacant: Consultor/a de formació i prospecció laboral.
Ubicació lloc de treball: Lleida.
Descripció:
- Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena.
- El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la Fundació, busquem un nou perfil com a Consultor/a de formació i prospecció laboral a Lleida, amb vocació per a créixer en l’àmbit de la formació professional.
Tasques:
- Captació, informació i selecció d’alumnat.
- Participar en els processos d’informació, orientació, assessorament, formació, acompanyament i gestió de les persones usuàries del servei en que desenvolupa la seva activitat.
- Coordinació de les accions formatives presencials, virtuals o en modalitat de teleformació, sota la direcció de la persona responsable del servei.
- Elaboració, seguiment i avaluació de la planificació acadèmica: calendaris, material, aules i documentació del curs.
- Seguiment i atenció dels alumnes matriculats des de l’inici de curs i durant tot el desenvolupament del mateix.
- Coordinació pedagògica amb el professorat i la resta de l’ equip tècnic.
- Seguiment i acompanyament de l’equip docent i formació del mateix.
- Impartició de classes i sessions informatives.
- Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents (CRM, GIA, Conforcat, Qbid, Moodle o d’altres).
- Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
- Recollida d’informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
- Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
- Detectar demandes i necessitats de les empreses, adoptant un rol facilitador per canalitzar solucions i explorar vies de col·laboració conjuntes.
- Enviar informació actualitzada sobre nous programes, subvencions o altres continguts que puguin generar col·laboracions amb el teixit empresarial del territori.
- Mantenir la base de dades del teixit empresarial local actualitzada.
- Gestionar ofertes de treball, intermediant entre les necessitats de les empreses i les persones candidates.
- Organitzar accions que promoguin l’aproximació de les empreses i les persones en recerca de treball.
- Coordinar-se amb el servei de formació i orientació i donar suport a la seva tasca per facilitar la inserció laboral de les persones participants als programes de la fundació.
- Gestionar processos de pràctiques.
- Gestionar la informació i documentació de les actuacions de prospecció segons els procediments i eines informàtiques de la l’entitat.
C. Requisits de la Persona Candidata
- Àmbits: Formació universitària en l’àmbit social (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia o similar).
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació especialitzada en gestió, planificació, avaluació de la formació i/o orientació professional i en gestió de recursos humans.
Competències:
Transversals:
- Habilitats comercials i orientació al client.
- Treball en equip, cooperació i empatia.
- Planificació i organització.
- Gestió de l’estrès, del temps i la frustració.
- Gestió de projectes.
- Gestió del talent.
- Pensament crític i estratègic.
- Lideratge.
- Resolució de problemes.
- Habilitats didàctiques.
- Habilitats comunicatives i parlar en públic.
- Autonomia i Proactivitat.
- Flexibilitat, adaptabilitat i innovació.
- Responsabilitat.
Lingüístiques: Català i castellà (Nivell C1).
Digitals: Coneixements avançats en paquet Office.
Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser. Busquem un/a professional amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de la formació i la prospecció laboral.
Incorporació: Setembre.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org