Consultor/a comptable/fiscal

Autoocupació

Fins el 02/12/2024


SALARI: Jornada completa de dilluns a divendres. 17.836,56€ SBA, salari amb contracte formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Agencia de la microempresa SLL
  • Sector: Consultoria
  • Activitat: Assessorament empresarial, gestió comptable, fiscal i laboral d’empreses.
  • Nº de treballadors: 8-10
  • Adreça: Carrer Vallespir 193, 08014 – Barcelona
  • Telèfon: 93.4908860

B. Dades de l’Oferta

Plaça vacant: Consultor/a comptable/fiscal en practiques.

Descripció:

  • Gestoria especialitzada en l’assessorament privat a persones emprenedores, autònomes, microempreses i start-ups que tenen una necessitat de consultoria legal, mercantil, comptable, fiscal o laboral, amb l’objectiu d’oferir un servei adaptat a les necessitats sol·licitades i detectades, a fi de millorar la gestió integral del negoci i ser una font de coneixement que permeti el creixement de l’empresa.
  • Actualment comptem amb més de 150 clients que confien en la nostra gestió i serveis.

Tasques:

  • Suport al departament comptable, introducció de dades, gestió documental, tràmits a les administracions publiques i confecció i elaboració d’informes periòdics d’evolució i conciliacions bancaries.

Ubicació del lloc de treball: Barcelona.

C. Requisits de la persona candidata

  • Formació: Grau en Administració i direcció d’Empreses, Economia, Finances, Gestió Empresarial, Grau Superior d’administració, finances o Comptabilitat o Certificat de professionalitat de gestió comptable o gestió administrativa.
  • Requisit: Persona dinàmica amb ganes d’ampliar el seu coneixement. Es valorarà que la persona candidata posseeixi estudis de Formació professional o universitaris de comptabilitat, gestió d’empreses, comerç i/o administració.
  • Observacions: Busquem una persona amb ganes d’aprendre i amb interès pel món de l’emprenedoria i l’assessorament integral d’empreses. La persona candidata s’incorporarà a un equip que aposta pel coneixement i l’optimització de processos. S’ofereix l’oportunitat de realitzar un itinerari de formació interna i de creixement professional amb la possible incorporació com a soci de l’empresa, amb més de 18 anys d’experiència, es disposa d’una consolidada cartera de clients multisectorial i Startups que permeten evolucionar en l’àmbit de l’assessorament empresarial.
  • Data d’incorporació: Immediata.

D. Persona de contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut