Community Manager

Autoocupació

Fins el 13/12/2024


SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.

A. Dades de l’empresa

  • Nom: Autoocupació.
  • Sector: Consultoria i formació.
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
  • Nº de treballadors: 50-100
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: Community Manager.
  • Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la fundació busquem un nou professional, per a incorporar-se a l’equip de Comunicació de l’entitat.

Tasques:

  • Suport en l’execució, planificació i control de l’estratègia de comunicació i màrqueting digital a les xarxes socials (twitter, facebook, linkedin, instagram, tiktok i youtube).
  • Creació i manteniment de continguts a la pàgina web de l’entitat.
  • Creació i edició de continguts infogràfics i audiovisuals.
  • Redacció i seguiment de notes de premsa i entrevistes.
  • Suport en l’organització d’esdeveniments.

C. Requisits de la persona candidata

  • Formació: Grau en màrqueting, comunicació audiovisual, grau en publicitat i relacionals públiques, periodisme, o similar.
  • Coneixements: Es valorarà els coneixements de Canva, WordPress, Metricool, Adobe Creative Suite (Illustrator, Photoshop i Premier Pro), Hootsuite, Google Analytics i Google Business.
  • Experiència: Es valorarà experiència superior 1 any en posició similar.
  • Idiomes: Nivell avançat de català, castellà i anglès.
  • Incorporació: Incorporació al mes de desembre-gener.
  • Ubicació del lloc de treball: Barcelona – Possibilitat de teletreball (Híbrid)

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut