Cerquem 2 persones per a l’equip d’atenció a les persones consumidores
Enviar CV a administracio@somconnexio.coop
Fins el 17/01/2025
SALARI: Salari inicial de 22.320€ bruts anuals (durant el període de formació), després 23.949€ bruts anuals
Cerquem dues persones per a una substitució a l’equip de serveis amb perfil d’atenció a les persones consumidores i amb coneixements dels processos de provisió dels serveis de telecomunicacions.
A Som Connexió busquem incorporar dues persones a l’equip de serveis. Aquest equip atén a més de 13.000 usuàries, sòcies de la cooperativa, i gestiona més de 20.000 contractes, construint una relació de confiança i promovent el consum conscient com a eina per transformar el món.
Som una cooperativa de telecomunicacions sense afany de lucre. La nostra organització és horitzontal i potenciem la transparència, la pedagogia i la cura de les persones en la gestió del dia a dia i en l’atenció i acompanyament a les nostres usuàries.
Per aquest motiu, busquem persones amb capacitat d’autogestió i d’aprenentatge, meticuloses, i amb actitud dinàmica i proactiva en la resolució de problemes. Valorarem l’experiència prèvia en atenció a les persones, i el coneixement dels processos de provisió dels serveis de telecomunicacions, així com la inquietud per treballar en un marc cooperatiu i d’economia solidària.
Descripció del lloc
Ubicació: El lloc de treball és una substitució temporal (mínim de 4 a 6 mesos) que s’integra a l’equip d’Atenció i Suport a les persones sòcies i usuàries del servei.
Funció general: Atendre i assessorar les persones que s’adrecen a la cooperativa per trobar resposta a les seves peticions, buscant en tot moment respondre a les seves necessitats. Acompanyar el procés de contractació i provisió dels serveis de banda ampla i mòbil, i atendre la gestió d’incidències de serveis vetllant per l’acompliment dels compromisos de qualitat establerts a la cooperativa.
Tasques:
- Atendre consultes i gestionar incidències de les persones sòcies de la cooperativa a través del telèfon i correu electrònic, amb el suport dels sistemes de gestió propis de la cooperativa.
- Atendre la centraleta de guàrdia.
- Tramitar contractacions i provisió de serveis.
- Assistència tècnica de primer i segon nivell. Proporcionar diagnòstic i resolució d’incidències, assegurant que es compleixin els acords de nivell de servei (SLA).
- Establir contacte amb proveïdors i altre personal de Tecnologies de la Informació per a la resolució de problemes.
- Participar de les reunions de coordinació i millora dels serveis.
- I, en general, qualsevol altra tasca de suport tècnic i d’atenció que requereixi la cooperativa en l’àmbit dels serveis.
Requisits:
- Batxillerat o equivalent.
- Nivell C de català.
- Experiència prèvia en funcions similars.
Experiència:
- En processos de contractació i gestió d’altes de serveis.
- En gestió d’incidències
- En serveis d’atenció i d’informació (especialment per telèfon i correu electrònic).
- En l’ús de diverses eines ofimàtiques (ERPs, CRMs i aplicacions de treball col·laboratiu per xarxa)
- En l’àmbit del consum conscient i responsable.
Idiomes:
- Català – nivell alt (oral i escrit)
- Castellà – nivell alt (oral i escrit)
Competències:
- Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia)
- Ètica i credibilitat.
- Treball en equip (horitzontal)
- Innovació.
- Iniciativa.
- Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
- Elevada capacitat d’aprenentatge.
- Gestió de situacions complexes.
- Compromís.
- Polivalència.
Es valorarà:
- Experiència al sector de les telecomunicacions.
- Experiència en tasques comercials.
- Experiència en call center o atenció telemàtica.
- Experiència en els processos de provisió dels serveis de telecomunicacions.
- Gestió d’incidències telemàticament.
Condicions del lloc:
- Contracte temporal a jornada completa (37,5h/setmana)
- Substitució de 4 a 6 mesos, que es podria ampliar segons necessitats de l’equip.
- Treball híbrid: 2 dies presencial, 3 dies teletreball (un cop finalitzat el període de formació i fora de períodes excepcionals)
- Horari flexible entre les 9 i les 18h (en funció de les necessitats de l’equip)
- Cada 2 mesos es treballa 1 cap de setmana; mensualment es treballa un parell de tardes en horari de 13,30h a 21h; i anualment es treballen 2 o 3 festius.
Per participar en el procés de selecció:
- Enviar CV i carta de motivació (imprescindible enviar la carta de motivació!) a administracio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta laboral Atenció a la Persona Consumidora”.