Cerquem 2 persones per a l’equip d’atenció a les persones consumidores

Som Connexió

Fins el 17/01/2025


SALARI: Salari inicial de 22.320€ bruts anuals (durant el període de formació), després 23.949€ bruts anuals

Cerquem dues persones per a una substitució a l’equip de serveis amb perfil d’atenció a les persones consumidores i amb coneixements dels processos de provisió dels serveis de telecomunicacions.

A Som Connexió busquem incorporar dues persones a l’equip de serveis. Aquest equip atén a més de 13.000 usuàries, sòcies de la cooperativa, i gestiona més de 20.000 contractes, construint una relació de confiança i promovent el consum conscient com a eina per transformar el món.

Som una cooperativa de telecomunicacions sense afany de lucre. La nostra organització és horitzontal i potenciem la transparència, la pedagogia i la cura de les persones en la gestió del dia a dia i en l’atenció i acompanyament a les nostres usuàries.

Per aquest motiu, busquem persones amb capacitat d’autogestió i d’aprenentatge, meticuloses, i amb actitud dinàmica i proactiva en la resolució de problemes. Valorarem l’experiència prèvia en atenció a les persones, i el coneixement dels processos de provisió dels serveis de telecomunicacions, així com la inquietud per treballar en un marc cooperatiu i d’economia solidària.

Descripció del lloc

Ubicació: El lloc de treball és una substitució temporal (mínim de 4 a 6 mesos) que s’integra a l’equip d’Atenció i Suport a les persones sòcies i usuàries del servei.

Funció general: Atendre i assessorar les persones que s’adrecen a la cooperativa per trobar resposta a les seves peticions, buscant en tot moment respondre a les seves necessitats. Acompanyar el procés de contractació i provisió dels serveis de banda ampla i mòbil, i atendre la gestió d’incidències de serveis vetllant per l’acompliment dels compromisos de qualitat establerts a la cooperativa.

Tasques:

  • Atendre consultes i gestionar incidències de les persones sòcies de la cooperativa a través del telèfon i correu electrònic, amb el suport dels sistemes de gestió propis de la cooperativa.
  • Atendre la centraleta de guàrdia.
  • Tramitar contractacions i provisió de serveis.
  • Assistència tècnica de primer i segon nivell. Proporcionar diagnòstic i resolució d’incidències, assegurant que es compleixin els acords de nivell de servei (SLA).
  • Establir contacte amb proveïdors i altre personal de Tecnologies de la Informació per a la resolució de problemes.
  • Participar de les reunions de coordinació i millora dels serveis.
  • I, en general, qualsevol altra tasca de suport tècnic i d’atenció que requereixi la cooperativa en l’àmbit dels serveis.

Requisits:

  • Batxillerat o equivalent.
  • Nivell C de català.
  • Experiència prèvia en funcions similars.

Experiència:

  • En processos de contractació i gestió d’altes de serveis.
  • En gestió d’incidències
  • En serveis d’atenció i d’informació (especialment per telèfon i correu electrònic).
  • En  l’ús de diverses eines ofimàtiques (ERPs, CRMs i aplicacions de  treball col·laboratiu per xarxa)
  • En l’àmbit del consum conscient i responsable.

Idiomes:

  • Català – nivell alt (oral i escrit)
  • Castellà – nivell alt (oral i escrit)

Competències:

  • Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia)
  • Ètica i credibilitat.
  • Treball en equip (horitzontal)
  • Innovació.
  • Iniciativa.
  • Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
  • Elevada capacitat d’aprenentatge.
  • Gestió de situacions complexes.
  • Compromís.
  • Polivalència.

Es valorarà:

  • Experiència al sector de les telecomunicacions.
  • Experiència en tasques comercials.
  • Experiència en call center o atenció telemàtica.
  • Experiència en els processos de provisió dels serveis de telecomunicacions.
  • Gestió d’incidències telemàticament.

Condicions del lloc:

  • Contracte temporal a jornada completa (37,5h/setmana)
  • Substitució de 4 a 6 mesos, que es podria ampliar segons necessitats de l’equip.
  • Treball híbrid: 2 dies presencial, 3 dies teletreball (un cop finalitzat el període de formació i fora de períodes excepcionals)
  • Horari flexible entre les 9 i les 18h (en funció de les necessitats de l’equip)
  • Cada 2 mesos es treballa 1 cap de setmana; mensualment es treballa un parell de tardes en horari de 13,30h a 21h; i anualment es treballen 2 o 3 festius.

Per participar en el procés de selecció:

  • Enviar CV i carta de motivació (imprescindible enviar la carta de motivació!) a administracio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta laboral Atenció a la Persona Consumidora”.
Ves al contingut