Cap de documentació i digitalització de documents (centre especial de treball Ofisfera)

GRUP SANT PERE CLAVER

Fins el 04/08/2023


SALARI: 1.726.78€ bruts * 14 pagaments (24.174,92€ bruts anuals)

Pere Claver Grup som una entitat sense ànim de lucre i de servei públic, que atenem persones amb problemes de salut mental, persones amb discapacitat intel·lectual i altres col·lectius vulnerables mitjançant una xarxa de centres i serveis comunitaris, residencials i productius, de caràcter sanitari, social i laboral, i majoritàriament concertats amb les administracions públiques.

La principal finalitat d’Ofisfera és ajudar els nostres clients a optimitzar els processos de gestió de la informació, oferint un servei personalitzat per a cada cas, aportant professionalitat, independència, confidencialitat, seguretat, qualitat i vocació de servei, amb una constant innovació tecnològica. A Ofisfera treballa un grup especialitzat en la gestió documental i externalització de processos administratius del Centre Especial de Treball de la Fundació Tallers (entitat del Pere Claver Grup), una entitat que es dedica, des de fa 30 anys, a la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat.

Cerquem pel nostre equip un Cap de documentació i digitalització de documents (Centre especial de treball Ofisfera).

Les principals funcions a realitzar són:

Respecte a l’activitat productiva:

  • Controlar i planificar el control de documentació i digitalització de documents.
  • Elaborar pressupostos del servei de documentació i digitalització de documents.
  • Controlar el temps de producció i dates d’entrega.
  • Documentar les reclamacions internes i externes.
  • Portar a terme les mesures correctives que s’acordin.
  • Dur a terme controls de qualitat i seguir els protocols definits.
  • Supervisar que s’estigui fent correctament el control d’estocs, entrada i sortida de material.
  • Dur a terme l’acció comercial de l’àrea, així com el seguiment i interlocució de clients (via correu electrònic o telefònica).
  • Elaborar i implantar projectes per a licitacions i subvencions.

Respecte a l’atenció de les persones:

  • Supervisar la planificació de feina.
  • Vetllar de la seguretat de les persones.
  • Comunicar les incidències rellevants (de salut, canvis, hàbits, aprenentatges, conducta, etc.) de les persones.
  • Actuar com a mediador en la resolució de conflictes o facilitar si és possible que les persones els resolguin.
  • Desenvolupar un clima de treball en equip i cooperació.
  • Donar suport en la formació i/o oportunitats per desenvolupar les habilitats de les persones.

En àmbit general:

  • Realitzar reunions periòdiques amb les persones responsables de cada línia de negoci.
  • Realitzar formacions a les persones de l’equip.

Requisits:

  • Imprescindible formació de diplomatura en Biblioteconomia i Documentació o Llicenciatura en Documentació o Grau en Informació i Documentació Digital.
  • Experiència de dos anys en gestió de dipòsit d?arxiu, en gestió de préstec de documentació i en gestió de projectes o àmplia experiència en execució dels mateixos.

Competències organitzacionals:

  • Orientació a persones usuàries.
  • Comunicació i impacte.
  • Treball en equip.
  • Orientació a resultats.
  • Adaptació al canvi/flexibilitat.
  • Aprenentatge continu.
  • Compromís amb l’organització.
  • Desenvolupament de persones.
  • Orientació estratègica.

Altres competències:

  • Capacitat analítica.
  • Iniciativa.
  • Creativitat i innovació.
  • Planificació i organització.

Altres requisits:

  • Imprescindible català (certificat de suficiència del C1) i castellà nivell alt.
  • Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi.
  • Imprescindible nivell avançat paquet Office (Excel, Accés, etc.).
  • Imprescindible coneixements en digitalització de documents, requeriments per a la destrucció documental i tractament i gestió de bases de dades.
  • Valorable màster en Arxivística i Gestió Documental i experiència en Centre Especial de Treball (CET).
  • Valorable anglès nivell mitjà.

T’oferim:

  • Treballaràs en un centre referent a Catalunya.
  • Lideraràs un equip professional amb vocació per a l’atenció a les persones i podràs acompanyar-los en el seu desenvolupament professional.
  • El centre està ubicat a Santa Coloma de Gramanet i està molt ben comunicat.

Condicions laborals:

  • Incorporació: 04 de setembre de 2023.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Jornada: Completa (100% de jornada).
  • Horari: De dilluns a divendres, de 7 a 15h.
  • Conveni col·lectiu de treball del sector de tallers per a persones amb discapacitat intel·lectual de Catalunya.

Beneficis socials:

  • Possibilitat de teletreballar un 20% de la jornada una vegada superat el període de prova.
  • 30 dies vacances naturals, més 12-15 dies de lliure disposició per conveni.
  • Gratificacions per fets vitals (naixement o adopció, i casament o parella de fet).
  • Serveis subvencionats (Institut Dental Pere Claver, Institut d’Al·lèrgia Pere Claver, Activitats Institut Docència, Recerca i Innovació, etc.)
  • Formació contínua.
Ves al contingut