Cap de Desenvolupament de Negoci (Facultat FPT)

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 14/11/2022


Salari: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

A la Facultat de Treball Social i Educació Social de Fundació Pere Tarrés formem futurs professionals compromesos amb l’àmbit social i amb vocació de donar suport a col·lectius en risc de vulnerabilitat.

Si ets una persona amb interès i curiositat per conèixer i treballar en l’àmbit social en una organització com la nostra, aquesta posició et pot interessar.

Busquem un professional expert en marketing i/o vendes que ens ajudi a fer créixer la Facultat.

La seva missió serà, d’una banda, dissenyar i implementar stratègies de desenvolupament de negoci de la Facultat amb la finalitat d’incrementar el nombre d’estudiants matriculats a la Facultat i generar noves oportunitats de negoci. D’altra banda, liderar els equips de promoció i captació de la Facultat i servei d’atenció a l’estudiant i garantir una col·laboració exitosa entre els equips dels serveis.

Tasques:

  • Disseny i execució del pla comercial dels programes de Grau i Postgrau.
  • Identificar noves oportunitats de negoci (escola estiu, formació a mida).
  • Representació de la Facultat a les fires educatives per captar estudiants.ç
  • Actualització del contingut web, elaboració de materials promocionals, redacció de newsletters i altres continguts de xarxes socials.
  • Elaboració i seguiment dels indicadors, objectius i pla de captació.
  • Disseny i implementació del pla d’atenció a l’estudiant i dels processos administratius.
  • Key User dels sistemes informàtics relacionats amb els dos serveis (CRM, SIGMA, POWER BI).
  • Responsable de la coordinació entre els dos serveis i de la gestió de l’equip corresponent.
  • Elaboració i seguiment del pressupost de l’àrea.

Què oferim?

  • Incorporació immediata.
  • Jornada complerta de dilluns a divendres.
  • Contracte indefinit dins el marc del Conveni d’Universitats.
  • Centre de treball: centre de Barcelona.
  • Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu i teletreball.

Requisits

  • Imprescindible formació superior universitària, molt valorable en àmbit de màrqueting i vendes.
  • Nivell alt de Català, Castellà i Anglès.
  • Experiència en vendes i/o màrqueting (mínim 5 anys).
  • Valorable Experiència en gestió en l’àmbit universitari.
  • Experiència en coordinació d’equips i projectes (mínim 3 anys).