Cap d’Administració

alterNativa - Intercanvi amb Pobles Indígenes

Fins el 23/02/2025


SALARI: 26.959€ bruts anuals. Segons barem intern.

OFERTA LABORAL – Cap d’Administració

Perfil

  • Persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD.

Formació preferent

  • Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.

Funcions

Serà responsable de l’àrea d’Administració i de justificació econòmica de projectes.

  • Administració i comptabilitat (imprescindible)
    • Control pressupostari.
    • Gestoria, bancs, hisenda, socis…
    • Comptabilitat per projectes.
    • Presentació a l’equip de Coordinació del seguiment pressupostari i de Tresoreria.
    • Suport en l’elaboració del pressupost anual.
  • Gestió econòmica integral de les subvencions i projectes de l’entitat.
    • Formulació econòmica.
    • Seguiment pressupostari.
    • Justificació (incloent-hi les auditories)
  • Suport a les entitats sòcies locals per a la justificació econòmica de projectes. 

Requisits

  • Experiència demostrable en gestió administrativa i comptable.
  • Experiència demostrable en gestió econòmica de projectes, formulació i justificació de projectes de Cooperació al desenvolupament i EpD.
  • Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques d’almenys l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona.
  • Coneixements en profunditat de bases de convocatòries de subvencions.
  • Domini de programes de comptabilitat (Wconta, etc)
  • Domini d’Excel.
  • Domini de català i castellà (nivell C)

Valorable

  • Capacitat de redacció de projectes de Cooperació i EpD.
  • Experiència de treball i/o coneixements de Pobles Indígenes.
  • Formació en el sector de la Cooperació.
  • Implicació en moviments socials.
  • Bons coneixements d’informàtica.
  • Domini de l’anglès.

Durada

  • Indefinida (amb un període de prova de 6 mesos)

Inici

  • Incorporació immediata.

Horari

  • Jornada completa amb horari flexible (presencial i virtual)

Termini

  • Interessats/des enviar CV fins al 23/02/25 a administracio@alternativa-ong.org
  • Després de finalitzar el període de recepció de candidatures, s’entendran com a desestimades aquelles que no hagin rebut una resposta per part de l’entitat passats 15 dies.

 

Ves al contingut