Auxiliar Tècnic Administratiu
FUNDACIÓ COMTAL
Enviar CV a seleccio@comtal.org
Fins el 20/09/2024
SALARI: 11.039€ bruts anuals x 14 pagues. Personal de serveis del Conveni d´Acció Social.
Requisits Mínims:
- Estudis relacionats amb Administració, recepció, secretariat (Cicle Formatiu).
- Domini de la llengua catalana i castellana. Parlat i escrit.
- Experiència mínima de 6 mesos en tasques administratives.
- Compromís amb la missió de l’entitat.
Funcions:
- Recepció d’usuaris i visites que arriben a l’entitat.
- Atenció telèfon i distribució de trucades.
- Suport general administratiu de la fundació: gestió documentació i arxiu, elaboració de textos, gestió dels serveis de manteniment i proveïdors.
- Altres tasques administratives associades a l’entitat.
Formació complementària:
- Domini d’eines d’ofimàtica (Microsoft Office) i competències digitals.
Què cerquem?
Una persona que es reconegui com a:
- Comunicativa i dinàmica.
- Organitzada.
- Compromesa.
- Li agradi el treball en equip.
- Proactiva i capaç de veure oportunitats
- Amb iniciativa i capacitat crítica.
- Rigorosa i flexible.
Què oferim?
- Contracte indefinit a jornada parcial de 25 hores setmanals.
- Incorporació Setembre 2024.
- Horari de dilluns a divendres.