Auxiliar comptable – Entitat social – Fasi – Barcelona

FUNDACIÓ ACCIÓ SOCIAL I INFÀNCIA

Respondre el formulari

Fins el 14/04/2024


SALARI: 22.162,22€ bruts anuals.

Auxiliar comptable per a serveis centrals de FASI

La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc.

Treballem perquè la infància que viu en entorns vulnerables pugui exercir el seu dret de créixer en família. Ho fem desenvolupant i gestionant projectes i serveis d’àmbit socioeducatiu i comunitari que milloren les competències i habilitats parentals i el benestar d’infants i joves.

Som més de 200 professionals de diferents especialitats de l’àmbit social treballant en més de 25 centres de treball a Catalunya. A FASI vetllem per la igualtat i fomentem la promoció interna, perquè el talent dels nostres col·laboradors i col·laboradores és el que ens fa donar un servei referent en el sector.

Si vols formar part d’un projecte innovador al món social aportant la teva expertesa comptable als serveis centrals de l’entitat, aquesta oportunitat t’interessarà!

Com a professional de l’administració comptable, t’encarregaràs de vetllar per la sostenibilitat comptable de la fundació.

Vols unir-te a nosaltres?

  • Si la resposta és sí, aquest és el teu projecte! Actualment, FASI completa l’equip de serveis centrals a l’àrea de comptabilitat amb una persona professional de la comptabilitat, a jornada completa (37,5 hores setmanals).

Ets la persona ideal si…

  • Generes compromís amb l’organització.
  • Ets capaç de gestionar conflictes i tens habilitats de negociació.
  • Treballes amb orientació a objectius i resultats.
  • T’agrada tenir en compte l’atenció al client i donar servei.
  • Tens pensament analític i visió estratègica.
  • Treballes amb responsabilitat sobre les teves tasques i funcions.

Vols saber que més pots aconseguir amb aquesta oportunitat?

  • Tindràs un contracte fix.
  • El teu horari serà: de dilluns a divendres de 8.00h a 15.00h. Una tarda  a la setmana de 15.30 a 18h.

  Alguns dels teus reptes sran… 

  • Quadrant de les despeses associades a l’efectiu, i targetes dels serveis (així com lesdespeses generades per els professionals).
  • Seguiment de reclamacions a proveïdors, als serveis, i altres clients externs.
  • Elaboració d’informes sobre consums tràfic de subministraments.
  • Elaboració d’informes adhoc als serveis.
  • Arxiu documental.
  • Assumir les tasques administratives i/o comptables que li siguin delegades pels tècnics comptables o les direccions dels centres/serveis.
  • Donar suport a l’equip en totes aquelles tasques que li siguin delegades.
  • Resoldre i traspassar al immediat superior qualsevol incidència documental que es presenti.
  • Assumir les funcions que li siguin derivades en períodes de vacances.
  • Promocionar el treball d’equip sscc-centres, treballar amb complementarietat i vetllar per la millora continua.
  • Vetllar pels interessos de l’organització, traslladar i resoldre qualsevol incidència documental/comptable a l’equip.
  • Vetllar pel correcta aplicació dels procediments interns i la normativa vigent.

I quins requisits has de complir? A més a més de les ganes i la il·lusió…

  • Per aquesta posició necessitem que tinguis la titulació de CFGS d’Administració i Finances.
  • Informàtica a nivell d’usuari avançat: processadors de textos, base de dades, full de càlcul, Navision, etc.
  • Idiomes: Nivell C de la llengua catalana.
  • Valorable coneixements específics: Gestió econòmica i pressupostaria, control de gestió, gestió documental i gestió comptable, com també una actualització permanent en tots els àmbits de la responsabilitat de la posició.

Inscriu-te a l’oferta i si encaixes amb el perfil que busquem, t’explicarem en una entrevista personal tots els detalls d’aquesta posició.

Skip to content