Auxiliar Administratiu/va

Federació d'Associacions Gitanes de Catalunya

Enviar CV a info@fagic.org

Fins el 01/03/2024


SALARI: Sou brut anual segons conveni del lleure (Auxiliar administratiu/va).

FEDERACIÓ D’ASSOCIACIONS GITANES DE CATALUNYA

La Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya, és una organització sense ànim de lucre que aglutina associacions gitanes de tota Catalunya. És l’entitat més representativa de l’associacionisme gitano en la societat catalana i es va crear amb l’objectiu de defensar i promoure els drets i la cultura del Poble Gitano de Catalunya.

El primer intent de crear una federació va ser al 1987, entenent que era important crear una entitat que englobés tots els interessos de les associacions dedicades a defensar els interessos del Poble Gitano. Finalment, en 1991 es va crear la Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya (FAGiC).

Com a entitat integradora d’una gran part de les associacions que configuren l’actual moviment associatiu gitano de Catalunya, manté relacions continuades amb institucions públiques i privades del territori català.

Descripció

  • Auxiliar Administratiu/va.

Funcions

  • Atenció i recepció telefònica i coreus electrònics.
  • Mantenir i organitzar arxius i documents.
  • Processar i classificar la correspondència.
  • Donar suport en la gestió de compres i inventari de material d’oficina i subministraments.
  • Gestionar la facturació i el seguiment de pagaments en bases de dades pròpia.
  • Preparar informes, presentacions i documents.
  • Coordinar reunions i reserva d’espais.
  • Preparar i enviar paquets o correspondència.
  • Suport a l’àrea d’economia/comptabilitat i tresoreria.
  • Col·laborar amb altres membres de l’equip administratiu en tasques diverses.

Requisits

  • Estudis mínims Formació Professional Grau Mitjà – Administració.
  • Alts coneixements del paquet Office (i nivell avançat en EXCEL).
  • Experiència mínima de 2 anys.
  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix.

Competències transversals

  • Organització: Capacitat per mantenir registres ordenats, programar cites i coordinar tasques administratives de manera eficient.
  • Comunicació: Habilitat per comunicar-se efectivament tant verbalment com per escrit amb clients, proveïdors i companys de treball.
  • Maneig d’eines informàtiques: Destresa en l’ús de programari d’oficina com Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) i habilitat per aprendre i utilitzar sistemes específics de l’empresa.
  • Gestió d’ arxius: Capacitat per mantenir un sistema d’ arxiu organitzat i gestionar documents de manera efectiva, incloent-hi l’ escaneig, copiat i arxivat.
  • Atenció al client: Aptitud per respondre consultes de manera cortès i resoldre problemes de manera eficient, mantenint un alt nivell de servei al client.
  • Treball en equip: Habilitat per col·laborar amb altres membres de l’equip en la realització de tasques administratives i assolir objectius comuns.
  • Adaptabilitat: Capacitat per ajustar-se a canvis en les prioritats i l’ entorn de treball, així com per gestionar múltiples tasques simultàniament.
  • Atenció al detall: Capacitat per realitzar tasques amb precisió i minuciositat, evitant errors en la documentació i en l’ entrada de dades.
  • Gestió del temps: Habilitat per prioritzar tasques i complir amb terminis establerts, mantenint l’ eficiència en la realització de les responsabilitats administratives.
  • Confidencialitat: Compromís per gestionar informació confidencial de manera apropiada i respectar la privacitat dels clients i l’ empresa.

 S’ofereix

  • Incorporació Immediata.
  • 18,75 hores/setmanals (en horari a determinar).
  • Sou brut anual segons conveni del lleure (Auxiliar administratiu/va).
  • Lloc de treball a Sant Adrià de Besòs

Termini de la recepció de CV

  • Data límit: 01/03/2024
  • Enviar a l’adreça info@fagic.org amb el concepte “VACANT AUXILIAR ADMINISTRATIVA”

 

Ves al contingut