Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació Barcelona
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 08/05/2023
SALARI: 15.730,19 € bruts anuals.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació
- Sector: Consultoria
- Activitat: Assessorament, formació i finançament per a emprenedors i empresaris.
- Nº de treballadors: 10 – 49
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació.
- Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la fundació volem incoporar un perfil d’Auxiliar administratiu/va al Servei de Formació de l’entitat.
- Tasques:
- Elaboració de documentació administrativa per la gestió de les accions formatives i programes de formació.
- Seguiment i arxiu de la documentació.
- Realització de trucades telefòniques i atenció a alumnes.
- Altres tasques vinculades amb l’activitat anterior.
C. Requisits del Candidat
- Formació: Grau mig o superior d’administració, atenció al client o estudis similars.
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting (desitjable).
- Observacions: Busquem un/a professional amb coneixements i ganes d’aprendre i amb interès pel món de l’administració.
La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org