Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació Barcelona

Autoocupació

Fins el 08/05/2023


SALARI: 15.730,19 € bruts anuals.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Autoocupació
  • Sector: Consultoria
  • Activitat: Assessorament, formació i finançament per a emprenedors i empresaris.
  • Nº de treballadors: 10 – 49
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació.
  • Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la fundació volem incoporar un perfil d’Auxiliar administratiu/va al Servei de Formació de l’entitat.
  • Tasques:
  • Elaboració de documentació administrativa per la gestió de les accions formatives i programes de formació.
  • Seguiment i arxiu de la documentació.
  • Realització de trucades telefòniques i atenció a alumnes.
  • Altres tasques vinculades amb l’activitat anterior.

C. Requisits del Candidat

  • Formació: Grau mig o superior d’administració, atenció al client o estudis similars.
  • Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting (desitjable).
  • Observacions: Busquem un/a professional amb coneixements i ganes d’aprendre i amb interès pel món de l’administració.
    La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Skip to content