Auxiliar Administratiu/va – Baixa Maternitat
Fundació Tallers
Enviar CV a andrea.marin@fundaciotallers.org
Fins el 28/02/2023
SALARI: 1294.45€ bruts mensuals per 14 pagaments.
Requisits:
- Estudis mínims: Cicle Formatiu Grau Superior – Administració i Gestió.
- Experiencia mínima: Almenys 1 any.
- Imprescindible residente a Provincia Lloc Vacant.
- Idiomes requerits:
- Español – Nivel Nativo o Bilingüe.
- Catalán – Nivel Nativo o Bilingüe.
Requisits mínims:
- FP administratiu 2º grau.
- COMPETIC/ACTIC nivell 2-3.
- Català natiu.
- Coneixement Microsof Office Nivell Mig.
Imprescindible:
- Certificat de Penals.
- Certificat de discapacitat i/o amb perfil requisits DONO (demandant ocupació no ocupada).
- Competències: treball en equip, habilitat per la gestió d’equips, organització, responsabilitat, autonomia, capacitat resolutiva, resistència a la pressió i la frustració, habilitats comunicatives, actitud positiva, orientació social, lideratge.
- Carnet de conduir B2.
Requisits desitjats
- Experiència en lloc de treball similar: CET i/o Gestió Documental.
- Formació en carretilles elevadores i experiència.
- Coneixement amb processos productius i logística de magatzems.
Descripció
- Benvinguts al Grup Sant Pere Claver, entitats amb compromís social.
- Amb 75 anys d’experiència i més de 750 treballadors, donem cobertura íntegra a les necessitats de les persones amb discapacitat.
Les tasques a realitzar com auxiliar administratiu/va serien les següents:
- Arxiu de documents físics i digitals.
- Atenció telefònica.
- Interlocució amb el client (via @ o telefònica).
- Generació ordres de treball i albarans sortides diàries.
- Generació albarans per facturació dels projectes.
- Control de facturació.
- Altres suports administratius al àrea.
- Inventaris & estocs.
- Suport a la gestió de custodia. Control Acces Custodia.
- Control d’entrades i sortides.
- Atenció i gestió proveïdors.
Respecte a l’activitat productiva:
- Suport a la producció.
- Suport a la generació dels controls de qualitat.
- Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
- Suport a l’elaboració o actualitzar fitxes tècniques.
- Seguir els protocols de qualitat definits.
- Suport a Documentar les reclamacions internes i externes. Portar a terme les mesures correctives que s’acordin.
Respecte a l’atenció de les persones:
- Suport en la planificació de la feina.
- Suport amb el Responsable de vetllar de la seguretat de les persones.
- Suport amb el Responsable del control de les absències i informar de les mateixes a la persona interessada.
- Actuar com a mediador en la resolució de conflictes o facilitar si és possible que les persones els resolguin.
- Desenvolupar un clima de treball en equip i cooperació.
- Suport en l’assignació de tasques, formació i/o oportunitats per desenvolupar les habilitats de les persones.
Tipus de contracte: eventual + baixa de maternitat.
Horari laboral: Jornada completa en horari de 7:00h a 15:00h.
Correu: andrea.marin@fundaciotallers.org Data límit 28/02/2023 Concepte: Auxiliar Administratiu/va – Baixa Maternitat