Auxiliar Administratiu/va – Baixa Maternitat

Fundació Tallers

Fins el 28/02/2023


SALARI: 1294.45€ bruts mensuals per 14 pagaments.

Requisits:

  • Estudis mínims: Cicle Formatiu Grau Superior – Administració i Gestió.
  • Experiencia mínima: Almenys 1 any.
  • Imprescindible residente a Provincia Lloc Vacant.
  • Idiomes requerits:
  • Español – Nivel Nativo o Bilingüe.
  • Catalán – Nivel Nativo o Bilingüe.

Requisits mínims:

  • FP administratiu 2º grau.
  • COMPETIC/ACTIC nivell 2-3.
  • Català natiu.
  • Coneixement Microsof Office Nivell Mig.

Imprescindible:

  • Certificat de Penals.
  • Certificat de discapacitat i/o amb perfil requisits DONO (demandant ocupació no ocupada).
  • Competències: treball en equip, habilitat per la gestió d’equips, organització, responsabilitat, autonomia, capacitat resolutiva, resistència a la pressió i la frustració, habilitats comunicatives, actitud positiva, orientació social, lideratge.
  • Carnet de conduir B2.

Requisits desitjats

  • Experiència en lloc de treball similar: CET i/o Gestió Documental.
  • Formació en carretilles elevadores i experiència.
  • Coneixement amb processos productius i logística de magatzems.

Descripció

  • Benvinguts al Grup Sant Pere Claver, entitats amb compromís social.
  • Amb 75 anys d’experiència i més de 750 treballadors, donem cobertura íntegra a les necessitats de les persones amb discapacitat.

Les tasques a realitzar com auxiliar administratiu/va serien les següents:

  • Arxiu de documents físics i digitals.
  • Atenció telefònica.
  • Interlocució amb el client (via @ o telefònica).
  • Generació ordres de treball i albarans sortides diàries.
  • Generació albarans per facturació dels projectes.
  • Control de facturació.
  • Altres suports administratius al àrea.
  • Inventaris & estocs.
  • Suport a la gestió de custodia. Control Acces Custodia.
  • Control d’entrades i sortides.
  • Atenció i gestió proveïdors.

Respecte a l’activitat productiva:

  • Suport a la producció.
  • Suport a la generació dels controls de qualitat.
  • Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
  • Suport a l’elaboració o actualitzar fitxes tècniques.
  • Seguir els protocols de qualitat definits.
  • Suport a Documentar les reclamacions internes i externes. Portar a terme les mesures correctives que s’acordin.

Respecte a l’atenció de les persones:

  • Suport en la planificació de la feina.
  • Suport amb el Responsable de vetllar de la seguretat de les persones.
  • Suport amb el Responsable del control de les absències i informar de les mateixes a la persona interessada.
  • Actuar com a mediador en la resolució de conflictes o facilitar si és possible que les persones els resolguin.
  • Desenvolupar un clima de treball en equip i cooperació.
  • Suport en l’assignació de tasques, formació i/o oportunitats per desenvolupar les habilitats de les persones.

Tipus de contracte: eventual + baixa de maternitat.
Horari laboral: Jornada completa en horari de 7:00h a 15:00h.

Correu: andrea.marin@fundaciotallers.org Data límit 28/02/2023 Concepte: Auxiliar Administratiu/va – Baixa Maternitat

Skip to content