Auxiliar Administratiu/va
Formació i Treball, Fundació Privada
Enviar CV a susana@formacioitreball.org
Fins el 31/05/2024
SALARI: 16.500€ bruts anuals x 40 hores/setmana.
DESCRIPCIÓ DEL LLOC
En dependència de l’Àrea d’Inserció Laboral del Departament d’Acció Social, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents Funcions:
- Seguiment de projectes: gestió de comandes, recepció de documentació d’usuaris/es d’inserció, introducció de dades, etc.
- Suport en el control pressupostari i econòmic dels diferents projectes.
- Coordinació amb el Departament d’Administració en la gestió de compres.
- Seguiment de les temporitzacions dels/de les tècnics/ques d’Acompanyament.
- Contactar a través de trucades, correus electrònics als usuaris/es d’inserció per citar entrevistes, informació sobre cursos i seguiment de la seva situació actual.
- Ús de les diferents plataformes del Departament: SPIN, CRM Càritas, Labora, etc.
REQUERIMENTS DEL LLOC
Titulació: Grau Superior d’Administració i Finances.
Experiència mínima: 1 any realitzant tasques similars.
Formació complementària: Valorable domini en programes de Microsoft Office.
Competències:
- Competències digitals.
- Comunicació.
- Organització i Planificació.
- Treball en equip.
Altres: Habituat/da a fer servir plataformes informàtiques, eines de Google
CONDICIONS DEL LLOC
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Jornada: 40 hores/setmana.
- Horari: Dilluns a Divendres, Matins i Dues tardes.
- Incorporació: Immediata.