Auxiliar Administratiu/va

Formació i Treball, Fundació Privada

Fins el 31/05/2024


SALARI: 16.500€ bruts anuals x 40 hores/setmana.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC

En dependència de l’Àrea d’Inserció Laboral del Departament d’Acció Social, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents Funcions:

  • Seguiment de projectes: gestió de comandes, recepció de documentació d’usuaris/es d’inserció, introducció de dades, etc.
  • Suport en el control pressupostari i econòmic dels diferents projectes.
  • Coordinació amb el Departament d’Administració en la gestió de compres.
  • Seguiment de les temporitzacions dels/de les tècnics/ques d’Acompanyament.
  • Contactar a través de trucades, correus electrònics als usuaris/es d’inserció per citar entrevistes, informació sobre cursos i seguiment de la seva situació actual.
  • Ús de les diferents plataformes del Departament: SPIN, CRM Càritas, Labora, etc.

REQUERIMENTS DEL LLOC

Titulació: Grau Superior d’Administració i Finances.

Experiència mínima: 1 any realitzant tasques similars.

Formació complementària: Valorable domini en programes de Microsoft Office.

Competències:

  • Competències digitals.
  • Comunicació.
  • Organització i Planificació.
  • Treball en equip.

Altres: Habituat/da a fer servir plataformes informàtiques, eines de Google

CONDICIONS DEL LLOC 

  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Jornada: 40 hores/setmana.
  • Horari: Dilluns a Divendres, Matins i Dues tardes.
  • Incorporació: Immediata.

 

Skip to content