Auxiliar administratiu/va
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 01/03/2023
SALARI: 16.916€ (en funció de l’experiència).
Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació
- Sector: Consultoria
- Activitat: Assessorament, formació i finançament per a emprenedors i empresaris.
- Nº de treballadors: 10 – 49
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va
- Descripció: Fundació privada sense ànim de lucre que promou l’autoocupació com alternativa atractiva per a l’exercici de les vocacions i el desenvolupament professional de les persones i facilitar-les-hi l’accés als recursos necessaris per a crear i consolidar els seus negocis.
Busquem un/a professional per incorporar-se a l’equip de formació de Barcelona donant suport en l’elaboració dels documents administratius per la gestió de les accions formatives i programes de formació, el seu seguiment i posterior arxiu.
També realitzarà trucades telefòniques i d’altres tasques vinculades amb l’activitat anterior.
Requisits del Candidat
- Àmbits: Grau mig o superior d’administració o estudis similars.
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting (desitjable).
- Observacions: Busquem un/a professional amb coneixements i ganes d’aprendre i amb interès pel món de l’administració. La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.
Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org