Auxiliar administratiu/iva

Autoocupació

Fins el 05/03/2024


SALARI: 18.000€ bruts anuals.

A. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: Auxiliar administratiu/iva.
  • Descripció:
  • Associació amb seu a Barcelona de caràcter civil, assistencial, educatiu, cultural, esportiu i recreatiu que té com a objectiu contribuir a l’enfortiment de la comunitat asturiana a Barcelona i a les comarques de la seva àrea d’influència, cerca un perfil de d’auxiliar administratiu/iva, amb vocació per a créixer professionalment per a incorporar-se a l’entitat.

Les funcions principals del lloc de treball seran les següents:

  • Informació i orientació bàsica sobre temàtiques associatives dels diferents serveis de l’entitat.
  • Interlocució presencial, telefònica i per correu electrònic.
  • Atenció i suport a les activitats de les entitats usuàries.
  • Tasques administratives de l’associació, com la classificació, arxiu i gestió de documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
  • Gestió de la base de dades, inscripcions i preparació de la documentació.
  • Gestió de xarxes socials i continguts de la pàgina web.

B. Requisits del Candidat

  • Formació: Cicle formatiu de grau mitjà i/o superior d’Administració o formació equivalent.
  • Es valorarà tenir coneixements de comptabilitat bàsica.
  • Experiència: Mínim dos anys en gestió administrativa i atenció al client.
  • Es valorarà experiència en organitzacions associatives sense ànim de lucre.
  • Idiomes: Catalá i castellà parlat i escrit.
  • Ofimàtica: Coneixements d’ofimàtica nivell usuari/a (Microsoft office, navegadors i Outlook).
  • Es valorarà coneixements de base de dades, CRM i facturació electrònica.

Competències tècniques:

  • Comptabilitat.
  • Gestió administrativa.
  • Gestió de les subvencions.
  • Gestió de processos i e-administració.
  • Gestió documental i arxiu.
  • Ús d’eines i aplicacions bàsiques en l’àmbit digital.
  • Assimilació i millora de processos de gestió administrativa.

Competències transversals:

  • Orientació a resultats.
  • Comunicació i qualitat en el traspàs de informació.
  • Planificació i organització.
  • Vocació de servei a persones usuàries.
  • Capacitat d’aprenentatge.
  • Capacitat organitzativa, autonomia i actitud proactiva.
  • Coneixements sobre complementació de subvencions.
  • Treball en equip.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Iniciativa.

Incorporació: Incorporació al mes de març.

Horari i jornada laboral: Horari partit. 40 hores setmanals.

Tipus de contracte: Indefinit.

C. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido.
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org

 

Skip to content