Auxiliar administratiu/iva del Servei de Formació a Girona
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 24/05/2024
SALARI: 16.270,96€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació
- Sector: Consultoria i formació
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació.
- Ubicació lloc de treball: Girona.
- Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil d’Auxiliar administratiu/iva al Servei de Formació de l’entitat a la delegació de Girona.
- Tasques:
- Arxiu, classificació i organització de la documentació en els sistemes d’arxiu.
- Atenció telefònica i directe a persones usuàries i alumnes.
- Captació telefònica i/o presencial d’alumnes i persones usuàries.
- Gestionar, elaborar, tramitar, arxivar i trametre documents.
- Actualització, registre i emmagatzematge d’informació en aplicatius diversos.
C. Requisits del Candidat
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’Administració, atenció al client, ventes o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i venta i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting.
Competències:
Transversals:
- Planificació i organització.
- Comunicació efectiva i empatia.
- Treball en equip i cooperació.
- Orientació a la persona usuària i client.
- Habilitats comercials i de venta.
- Resolució de problemes.
- Gestió de l’estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.
- Parlar en públic.
- Capacitat analítica i autonomia.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
Lingüístiques:
- Català i castellà (Nivell C1). Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.
Digitals:
- Coneixements avançats en paquet Office.
Observacions: Busquem un/a professional amb coneixements i ganes d’aprendre i amb interès pel món de l’administració. La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.
Incorporació: immediata.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org