Auxiliar administratiu/iva del Servei de Formació a Girona

Autoocupació

Fins el 24/05/2024


SALARI: 16.270,96€ bruts anuals x 12 pagues.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Autoocupació
  • Sector: Consultoria i formació
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral
  • Nº de treballadors: 50-100
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació.
  • Ubicació lloc de treball: Girona.
  • Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil d’Auxiliar administratiu/iva al Servei de Formació de l’entitat a la delegació de Girona.
  • Tasques:
  • Arxiu, classificació i organització de la documentació en els sistemes d’arxiu.
  • Atenció telefònica i directe a persones usuàries i alumnes.
  • Captació telefònica i/o presencial d’alumnes i persones usuàries.
  • Gestionar, elaborar, tramitar, arxivar i trametre documents.
  • Actualització, registre i emmagatzematge d’informació en aplicatius diversos.

C. Requisits del Candidat

Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’Administració, atenció al client, ventes o estudis similars.

Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i venta i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting.

Competències:

Transversals:

  • Planificació i organització.
  • Comunicació efectiva i empatia.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Orientació a la persona usuària i client.
  • Habilitats comercials i de venta.
  • Resolució de problemes.
  • Gestió de l’estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.
  • Parlar en públic.
  • Capacitat analítica i autonomia.
  • Capacitat d’aprenentatge.
  • Responsabilitat, ètica i confidencialitat.

Lingüístiques:

  • Català i castellà (Nivell C1). Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.

Digitals:

  • Coneixements avançats en paquet Office.

Observacions: Busquem un/a professional amb coneixements i ganes d’aprendre i amb interès pel món de l’administració. La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.

Incorporació: immediata.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Skip to content