Assistent de comunicació

Open Cultural Center

Respondre el formulari

Fins el 14/01/2024


SALARI: 18.200€ bruts anuals.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

Open Cultural Center és una organització sense ànim de lucre que duu a terme diversos projectes amb immigrants i refugiats a Espanya i Grècia. A Barcelona, ​​oferim diverses activitats educatives i culturals tant a la població local com als nouvinguts per augmentar la inclusió social i donar suport als immigrants i refugiats a trobar el seu camí a la societat espanyola. Ho fem en estreta col·laboració amb el sector privat per garantir finançament, voluntaris i altres formes de suport, alhora que col·laborem estretament amb altres organitzacions a través de projectes Erasmus+.

Som una organització petita i compromesa amb trencar estereotips, estigmes i barreres cap a la inclusió de persones migrades i refugiades. L’organització té una gran base de voluntariat i aposta per la participació activa i l’apoderament dels col·lectius amb què treballem, el desenvolupament de la seva autonomia i amb un focus de treball comunitari, local i d’interculturalitat.

El departament de Comunicació s’encarrega de donar suport als projectes a Catalunya i Grècia. Per això, l’entitat necessita una persona que doni suport al departament en diverses tasques, com la creació i gestió de contingut per a les xarxes socials, la gestió de campanyes de crowdfunding, la publicació d’articles i la investigació per a projectes, i la gestió de contingut lligat al màrqueting digital. A més, la persona també podrà donar suport al manteniment de les pàgines web a través dels seus coneixements d’HTML i CSS.

Per a més informació sobre l’organització i els projectes pots consultar les nostres pàgines web: www.openculturalcenter.org i www.migracode.org.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS

  • Gestió de les xarxes socials de l’entitat i els seus projectes: publicació i programació de continguts a diferents plataformes de xarxes socials, disseny i elaboració de materials de comunicació, producció i edició de materials visuals a través de Canva o Photoshop…
  • Desenvolupament i implementació de campanyes de comunicació.
  • Coordinació amb altres equips per a projectes de difusió i comunicació.
  • Anàlisi de dades i posicionament a xarxes socials.
  • Gestió de les pàgines web de l’entitat: manteniment, actualització de contingut, disseny i elaboració de continguts.
  • Donar suport a la resta de l’equip i participar activament a les activitats de l’organització.

HABILITATS I CONEIXEMENTS

Les candidates hauran de comptar amb les següents habilitats i coneixements:

  • Experiència en gestió de xarxes socials (elaboració de continguts i gestió de plataformes).
  • Experiència en disseny gràfic de continguts (Canva, Photoshop, InDesign, etc.).
  • Informàtica a nivell dusuari: processadors de textos, base de dades, fulls de càlcul, etc.
  • Coneixement oral i escrit de castellà i anglès (nivell mínim C1).
  • Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita. Capacitat descolta i diàleg.
  • Esperit de treball en equip.
  • Proactivitat i autonomia. Motivació per treballar en entorns multiculturals.
  • Disponibilitat per adaptar el vostre horari laboral a activitats de l’organització (matins i/o tardes).

A més, es valorarà positivament que les postulants comptin amb:

  • Coneixements de HTML i CSS.
  • Coneixement altres idiomes (català).
  • Coneixements per a l’edició de continu audiovisual (edició de vídeo).
  • Referències professionals de llocs similars.

REQUISITS

Aquesta oferta de treball s’emmarca al programa Treball i Formació. Línia TRANS, DLLD i DONA” del Servei d’Ocupació de Catalunya de la Generalitat de Catalunya. Per això, totes les candidates han de ser dones en situació d’atur inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya com a demandants d’ocupació no ocupades (DO) que es trobin en una de les situacions següents:

  • Dones en situació de violència masclista.
  • Dones monoparentals.
  • Dones en situació de vulnerabilitat social.

CONDICIONS LABORALS: 

  • Contracte a jornada completa (38,5 hores setmanals).
  • Incorporació immediata.
  • Horari: dilluns a divendres amb possibilitat de dos dies de teletreball.
  • Vacances: 30 dies laborals anuals (42 dies naturals).
Skip to content