Assistent administració
Associació NOVACT
Enviar CV a administra@novact.org
Fins el 30/11/2022
SALARI: 22.050€ brut anual.
Funcions i responsabilitats
Sota la supervisió del responsable de persones i processos administratius de NOVACT, la persona seleccionada s’ encarregarà de donar suport a la introducció de dades comptables, gestió administrativa i seguiment dels pressupostos dels projectes de NOVACT.
- Suport en la introducció de dades, registre i seguiment comptable de despeses.
- Gestió i control de cobraments de subvencions, factures, pagament de proveïdors en coordinació amb administració.
- Suport en l’elaboració i la justificació econòmica dels projectes (Revisió de factures, preparació de documents …).
- Suport a les auditories anuals de l’ entitat i la preparació de les auditories de projectes.
- Presentació i lliurament de formulacions, justificacions i requeriments en coordinació amb les tècniques de projectes.
- Custòdia de l’ arxiu físic i digital de comptabilitat i de projectes.
- Altres tasques que siguin demanades per al personal de projectes que resultin necessàries per al correcte funcionament de l’ àrea en particular i de l’ entitat en general.
Perfil
Per a aquesta candidatura cal demostrar:
- Formació en matèria de comptabilitat i administració.
- Coneixements d’eines ofimàtiques comptables (Excel, contaplus, SAP).
- Actitud proactiva flexibilitat i adaptable a canvis.
- Català, Castellà obligatoris.
- Nivell mitjà d’anglès.
- Una persona íntegra amb sòlids valors personals, alineada amb la nostra missió.
Les següents qualificacions seran altament valorades:
- Comptar amb cartes de recomanació.
- Coneixement usuari de SAP Business One.
- Experiència de pràctiques prèvies o professional en posicions similars.